Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• cvanrijsewijk
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09-03 10:33
Mijn vraag
Volgens de specificatie moet het mogelijk zijn 5G Wifi in te schakelen bij Oneplus3T.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Telefoon draait op Android 8.0.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Volgens de verhalen moet ik naar : Instellingen, Wifi , Wifi voorkeuren, daarna ben ik het spoor bijster???

Alle reacties

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Bij de meeste smartphones is het zo dat de ondersteunende (2.4 en 5 GHz) band(en) standaard aan staat.
Ik persoonlijk heb ook nog nooit een optie gezien om 1 van de 2 uit te schakelen/aan te zetten. Enkel bij het maken van een hotspot kan er gekozen worden welke van van de twee gebruikt moet worden.

Misery and hate will kill us all.

• cvanrijsewijk
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09-03 10:33
Bedankt Gero71 het probleem is opgelost. Het zat niet in mijn Oneplus 3T. Maar mijn modem was het probleem. Het leek erop dat 5G was ingeschakeld maar na een reset van het modem alles opnieuw ingesteld en toen werkte het wel.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True