Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Korting op hardware | Tweakers Gaming live

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TRyeSePP
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 23-04 20:14
Hallo beste Tweakers,

Ik zit met een vraagje voor de mensen die daar nu zijn of daar morgen naar toe gaan. In de video waarbij er achter te schermen van TGM werd gekeken werd er ook verteld dat er kortingen zou zijn op hardware: "..., of je wilt voor een laag bedrag gewoon een nieuwe videokaart kopen, dan moet je hier zijn" 4:22 in deze video.
Is dit ook echt mogelijk om te doen? Of liep hij gewoon maar wat te lullen. Zijn daar nog bepaalde voorwaarden aan verbonden, bijvoorbeeld dat je daarvoor een LAN ticket nodig hebt. En wat is daar precies te koop.
Als iemand dat wilt doen, dan helpt deze mij en waarschijnlijk ook anderen. Alvast bedankt en suc6 met gamen.
:P

TRyeSePP

Beste antwoord (via TRyeSePP op 15-11-2018 08:40)

• BUSINESSRA
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16-06 21:26
TRyeSePP schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:41:
Hallo beste Tweakers,

Was gisteren een gezellige boel en aangezien niemand de moeite had genomen om mijn vraag te beantwoorden, doe ik dat zelf maar even.
Ja, je kon daadwerkelijk goedkoper hardware en randapparatuur kopen bij de stand van Alternate. De koring zijn geen kleine beetjes, maar echt wel 30% tot wel iets van 60% korting. Dus voor de tweakers die volgende editie ook willen gaan, je kan goedkoop spullen kopen.

Ik heb zelf een logitech muis g 502 voor €60 ipv €90 gekocht.
Ik ben zelf ook gister geweest en kan je deels gelijk geven. Sommige producten waren echt in die prijs marge afgeprijsd. Daar in tegen waren er ook veel (maar) 20% of zelfs minder afgeprijsd.
Zelf heb ik de 1080Ti gekocht en daar zat €40,- korting op, maar over een bedrag van meer dan €600 is dat procentueel minder.
Maar zeker voor andere mensen die nog niet zijn gegaan. Als je alleen al komt voor de kortingen ben je goedkoper uit om een ticket te kopen en daar spullen te kopen dan thuis spullen te kopen.

Alle reacties

• TRyeSePP
Hallo beste Tweakers,

Was gisteren een gezellige boel en aangezien niemand de moeite had genomen om mijn vraag te beantwoorden, doe ik dat zelf maar even.
Ja, je kon daadwerkelijk goedkoper hardware en randapparatuur kopen bij de stand van Alternate. De koring zijn geen kleine beetjes, maar echt wel 30% tot wel iets van 60% korting. Dus voor de tweakers die volgende editie ook willen gaan, je kan goedkoop spullen kopen.

[Voor 6% gewijzigd door TRyeSePP op 12-11-2018 11:06]

TRyeSePP

• Powerray2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-06 19:49
voorbeelden zijn altijd welkom ;-)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had ook wel in Het grote korting voor abonnees topic. genoemd mogen worden door de betrokken T.net medewerkers...

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TRyeSePP
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:52:
Had ook wel in Het grote korting voor abonnees topic. genoemd mogen worden door de betrokken T.net medewerkers...
Wordt lastig als je geen abonnee bent :P

Sorry, ik snap je comment nu pas, tis nogal vroeg en een beetje bijkomen wat t event 8)7

[Voor 13% gewijzigd door TRyeSePP op 12-11-2018 08:58]

TRyeSePP

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:08
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:52:
En waarom zou dat daar genoemd mogen worden dan? Het gaat toch niet om korting voor abonnees maar om korting voor bezoekers van TGL. Dus daar hoort het in ieder geval niet thuis.

Ik heb niet alles goed bekeken, maar er was bijvoorbeeld een Aorus GTX 1080 Ti voor 629 te koop uit mijn hoofd. Dat is best een leuke korting, kost normaal in de Alternate shop 699.

[Voor 22% gewijzigd door Arjant2 op 12-11-2018 11:10]

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Arjant2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:05:
[...]

En waarom zou dat daar genoemd mogen worden dan?
Ik dacht (nadruk) dat abonnee's eerder kaarten konden kopen?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• BUSINESSRA
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16-06 21:26
TRyeSePP schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:41:
Hallo beste Tweakers,

Ik ben zelf ook gister geweest en kan je deels gelijk geven. Sommige producten waren echt in die prijs marge afgeprijsd. Daar in tegen waren er ook veel (maar) 20% of zelfs minder afgeprijsd.
Zelf heb ik de 1080Ti gekocht en daar zat €40,- korting op, maar over een bedrag van meer dan €600 is dat procentueel minder.
Maar zeker voor andere mensen die nog niet zijn gegaan. Als je alleen al komt voor de kortingen ben je goedkoper uit om een ticket te kopen en daar spullen te kopen dan thuis spullen te kopen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True