[PC/MAC/LINUX] Unsung Warriors (demo inc couch co-op)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ramonster86
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-07 13:30
Ik ben in mijn vrije tijd een game aan het ontwikkelen. We hebben inmiddels een aantal weken een demo live staan en hebben aardig wat positieve reacties. Omdat we ons aan het voorbereiden zijn op een crowdfunding, probeer ik nog steeds zoveel mogelijk feedback te verzamelen. Als je zin hebt om de game te proberen, dan is 'ie op itch.io gratis te downloaden.

Features:
  • Single player & couch co-op
  • Gratis (want is beta-demo)
  • 30-60 minuten gameplay
  • Geïnspireerd op volkeren uit de Europese ijzertijd
  • Ondersteuning voor keyboard, touchscreen & controller
  • Ambachtelijk lokaal getekend en geprogrammeerd :)
Plaatjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/71IRGKcxIR6uhYQtIcIiXyR7/medium.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/st0aCvNhJZKXf2AmFb4HKUoP/medium.png

YouTube-trailer:

Ik hoor graag jullie mening! Gameplayfilmpjes (evt in pm) helpen me ook om te analyseren hoe mensen het spelen. We zijn van plan op 15 januari een kickstartercampagne te starten en hopen dan voldoende financiering op te halen om er een volwaardige titel van te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:07
Ziet er zo op het oog wel leuk uit. Heb hem even gedownload en ga hem binnenkort eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-07 22:18

Schuim

Sup?

Demo download ik vanavond gelijk even. Grafische stijl vind ik echt super!

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-07 18:18

KipCurreh

Nightcrawler

Grafische stijl ziet er alvast leuk uit.. Ga het eens proberen deze avond !

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonster86
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-07 13:30
Dank allen, ik ga het doorgeven aan m'n compagnon (die de vormgeving doet). Hoor graag wat jullie er verder van vinden. Mocht je kunnen kiezen tussen single en co-op dan hebben wij op dit moment meer behoefte aan co-op feedback, maar single is ook meer dan welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-04 23:00
Ik ken Ramon, en heb in een vroeg stadium van de demo bijgedragen als beta-tester.

De demo/proloog is erg leuk en goed uitgepakt! Mooi vormgegeven, goede sfeer. Ziet er al behoorlijk gepolijst uit voor een demo hoor, m.n. controls zijn erg prettig. Werkt ook met m'n Switch Pro controller (via ProconXInput) _/-\o_
Zag op itch.io dat de Kickstarter nu live is, en dat ie al best aardig loopt. Wat ook weer te zien is in de game zelf, erg originele manier om jullie backers te bedanken. Mijn naam komt er snel ook bij!

Heel veel succes, hopelijk halen jullie genoeg op om er een volwaardige game van te maken!

[ Voor 10% gewijzigd door DerManiak op 16-01-2019 22:12 ]

Life's a Game, and I like to play...

Pagina: 1