Ik zoek een?
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe OLED 4K TV. Op dit moment heb ik een Sony 50". Omdat ik al mijn apparatuur verbonden heb via mijn receiver (Denon AVR1713) en deze geen 4K/HDR etc. ondresteunt, zal ook deze vervangen moeten worden... Deze stuurt op het moment een setje Bowers & Wilkins CM7 en een B&W CMC-S2 aan. In de toekomst (nieuw huis) zullen er mogelijk ook rear en atmos speakers bijkomen en mogelijk een upgrade van de CM7's, vandaar dat ik op z'n minst een 7.2 receiver wil.
Wat is je budget?
~3000
Wat heb je zelf al gevonden?
Na wat rondkijken, kom ik op onderstaande set uit.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie nog tips? of ander advies?
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe OLED 4K TV. Op dit moment heb ik een Sony 50". Omdat ik al mijn apparatuur verbonden heb via mijn receiver (Denon AVR1713) en deze geen 4K/HDR etc. ondresteunt, zal ook deze vervangen moeten worden... Deze stuurt op het moment een setje Bowers & Wilkins CM7 en een B&W CMC-S2 aan. In de toekomst (nieuw huis) zullen er mogelijk ook rear en atmos speakers bijkomen en mogelijk een upgrade van de CM7's, vandaar dat ik op z'n minst een 7.2 receiver wil.
Wat is je budget?
~3000
Wat heb je zelf al gevonden?
Na wat rondkijken, kom ik op onderstaande set uit.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | LG OLED65C8PLA Zwart | € 2.328,- | € 2.328,- |
1 | Apple TV 4K 32GB | € 196,17 | € 196,17 |
1 | Denon AVR-X3500H | € 839,- | € 839,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.363,17 |
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie nog tips? of ander advies?
Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV