Toon posts:

Nieuwe game kopen.... leuke voor me Geforce3

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus niet zo fanatieke gamer, ik vermaak me nog wel met SC3000, en Colin Macrae Rally II. Maar ik heb onlangs een nieuw systeem, aangeschaft en ik wil morgen ofzo, ff naar de winkel om een tof spel te kopen. Ik heb twee eisen:

1) Moet (als het mogelijk is) zoveel mogeljk gebruik maken van me GeForce3 features, (heb ik daar ook wat aan ;) )

2) En het moet een leuk spel zijn.

Mijn type spellen zijn, Half-Life & Counterstrike. Of iets anders wil ik ook wel proberen zoals Black & White ook goede dingen over gehoord.

Welke game raden jullie me aan?

Thx

Wat me ook erg aanspreekt in een game is dat er veel extra opties zijn, zoals elk gebouw binnen lopen. En veel andere dingetjes kunt doen zoals in een auto stappen en daar in gaan rijden enzo. Dat vindt ik tof.

Verwijderd

Zijn nog geen spellen uit die geforce 3 functies ondersteunen bij mijn weten...
Maar denk dat sacrifice of giants wel veel uit je geforceTJE kan halen... :)
Giants is ook heel erg leuk... sacrifice.. moet je van houden... :)

Verwijderd

Tja misschien moet je wachten op Max Payne, wel redelijk zwaar dus, weet alleen niet of hij specifieke geforce 3 functies ondersteunt en ook niet eens of het een leuk spel is, maar zodra hij uit is zullen er wel veel reviews verschijnen.

Black & White kan ik niet aanraden tenzij je echt een groot liefhebber bent van godgames, anders zal het je snel gaan vervelen.

De eerste game waar echt een geforce 3 gewenst zal zijn, zal waarschijnlijk Doom 3 worden. Maar wanneer die uitkomt is nog niet duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit helemaal niet zo in dat game gebeuren. Maar eht leek me leuk om weer es een cool spel te kopen. Volgens mij zat Sacrifice bij me Asus V8200.

Verder hoeft het echt niet alle features van de Geforce3 te gebruiken. Ik vind alleen dat bumpmapping enzo en zwaar tof uitzien.

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 01:01 schreef Mannekino het volgende:
Ik zit helemaal niet zo in dat game gebeuren. Maar eht leek me leuk om weer es een cool spel te kopen. Volgens mij zat Sacrifice bij me Asus V8200.

Verder hoeft het echt niet alle features van de Geforce3 te gebruiken. Ik vind alleen dat bumpmapping enzo en zwaar tof uitzien.
Bumpmapping? Dan moet je zekers giants halen. Zit vol met humor, kan je op verschillende wijzen spelen (1st person of 3rd person) en het heeft bumpmapping d8 ik.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 01:06 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Bumpmapping? Dan moet je zekers giants halen. Zit vol met humor, kan je op verschillende wijzen spelen (1st person of 3rd person) en het heeft bumpmapping d8 ik.. :)
Wat voorn soort spel is dat?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zo ver ik weet is je GF nog niet optimaal te gebruiken omdat nog geen enkel spel die nieuwe dingentjes ondersteunt... |:( jammer maar helaas ;)

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Operation Flashpoint: grafisch niet helemaal top, maar qua gameplay wel heerlijk...
Auto's, trucks, tanks, heli's besturen,
zeker een aanrader... kijk alle topics over dit spel er maar es op na!

Suc6!

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 01:10 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Wat voorn soort spel is dat?
1st of 3rd person shooter (like I said, kan je zelf kiezen) waar je met 3 verschillende rassen missies kan spelen en stuff. Check gewoon ign. en vul in "giants". Zoek en gij zult vinden.. :)

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik zou toch ff op max payne wachten in jou geval. Kijk eens op www.maxpayne.nl

Als het goed is ligt ie over 1.5 week in de winkels.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 18:52

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

tetris :)

Als je CS speelt moet je ook wil van Operation Flashpoint houden, dit is ook ERG zwaar.
Of Serious Sam. SS is een simpele shooter, maar dat wist je vast wel.

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 00:52 schreef Mannekino het volgende:

1) Moet (als het mogelijk is) zoveel mogeljk gebruik maken van me GeForce3 features, (heb ik daar ook wat aan ;) )
wacht 2 jaar, dan heb je misschien een paar spellen die ze ondersteunen..

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
Giant , Dungeon keeper 2 ( zit EBM in )
Anders moet je UT tweaken met die 2 de CD die er bij zit en ff op het in net kijken hoe je het moet doen voor een GF3.

Ik zit zelf met een radeon 64 mb en loop lekker hoor :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

MaX Payne!!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Doom3.

Neje ff sereus ga Urban terror spelen, realitie mod vooor Q3A. IMHO beter als CS.

Iets zwaars is Team Arena...

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 21 juli 2001 00:52 schreef Mannekino het volgende:
...en ik wil morgen ofzo, ff naar de winkel om een tof spel te kopen.
morgen op zondag... hmm hier zijn ze dan dicht hoor.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1