Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

nieuwe bezorgoptie bol.com: binnen 2 uur thuisbezorgd!

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Geen idee of de Amsterdammers onder ons bekend zijn met de nieuwe bol.com bezorgoptie ''binnen 2 uur in huis'' (besteld tussen 1200u en 2000u)
Maar zonet een Belkin High Speed HDMI kabel besteld en er komt binnen 2 uur een bezorger het pakketje al bij mij thuisbezorgen.
Kosten: €4,99
Ik heb een jaar Select a €9,99 p/j. Dan zijn de bezorgkosten voor deze nieuwe bezorgoptie gratis

Wellicht ietwat decadent ;) maar wel goeie service. Ik ken nog geen andere Nederlandse webshops die deze service bieden.

[Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2018 14:15]

• Perkouw
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:44

Perkouw

Moderator General Chat
Het nut van dit topic ontgaat mij. Daarom een slotje.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True