Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Applescript]PDF dupliceren Acrobat Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Orogima
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19-03 16:08
Mijn vraag:
Ik zoek een manier om pdf te dupliceren binnen dezelfde pdf een aantal keer aangegeven in de naam van de PDF. Bijvoorbeeld 0012_Naam.pdf moet de pdf 11 keer herhaald worden in die pdf. Dit is voor prints te maken.
Ik wil dit via Acrobat Pro omdat dupliceren van pagina's binnen het programma het formaat van de pdf niet vergroot.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Script Editor
Automator
Adobe Acrobat DC

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Kopieren van de PDF en samenvoegen vergroot het bestand. Dus liefst dupliceren in acrobat zelf.
Insert pages werkt niet in het onderste script. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Ik heb automator gebruikt hiervoor, alhoewel het waarschijnlijk makkelijker is zonder.

item 1 is het bestand
item 2 is de naam van het bestand

on run {input, parameters}
tell application "Adobe Acrobat" to open item 1 of input
set DocName to item 2 of input
set aantal to characters 1 thru 4 of (item 2 of input) as string
set i to 0

tell application "Adobe Acrobat"
repeat aantal times
insert pages document DocName after 2 from document DocName starting with 2 number of pages 1
set i to i + 1
end repeat
end tell
end run

Bedankt voor de hulp

Beste antwoord (via Orogima op 10-11-2018 15:32)

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 23:14
Kun je dat niet beter via plugins doen?

Een tenenkrommende site (echt jaren 80...), maar o-zo geweldige producten, vind je op:

http://www.quite.com/products.htm

Quite Imposing Plus zou het moeten kunnen wellicht. Je kunt altijd de auteur (Aandi Inston) effe mailen, die antwoord toch wel.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 23:14
Kun je dat niet beter via plugins doen?

Een tenenkrommende site (echt jaren 80...), maar o-zo geweldige producten, vind je op:

http://www.quite.com/products.htm

Quite Imposing Plus zou het moeten kunnen wellicht. Je kunt altijd de auteur (Aandi Inston) effe mailen, die antwoord toch wel.

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 17-06 20:05
Rare gedachte misschien hoor, maar is het niet een idee om het aantal (automatisch) in het vullen in het printvenster?

• Orogima
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19-03 16:08
Probleem is dat de bestanden zo geleverd moeten worden bij een externe printer.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True