Mijn vraag:
Ik zoek een manier om pdf te dupliceren binnen dezelfde pdf een aantal keer aangegeven in de naam van de PDF. Bijvoorbeeld 0012_Naam.pdf moet de pdf 11 keer herhaald worden in die pdf. Dit is voor prints te maken.
Ik wil dit via Acrobat Pro omdat dupliceren van pagina's binnen het programma het formaat van de pdf niet vergroot.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Script Editor
Automator
Adobe Acrobat DC
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Kopieren van de PDF en samenvoegen vergroot het bestand. Dus liefst dupliceren in acrobat zelf.
Insert pages werkt niet in het onderste script. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Ik heb automator gebruikt hiervoor, alhoewel het waarschijnlijk makkelijker is zonder.
item 1 is het bestand
item 2 is de naam van het bestand
on run {input, parameters}
tell application "Adobe Acrobat" to open item 1 of input
set DocName to item 2 of input
set aantal to characters 1 thru 4 of (item 2 of input) as string
set i to 0
tell application "Adobe Acrobat"
repeat aantal times
insert pages document DocName after 2 from document DocName starting with 2 number of pages 1
set i to i + 1
end repeat
end tell
end run
Bedankt voor de hulp
Ik zoek een manier om pdf te dupliceren binnen dezelfde pdf een aantal keer aangegeven in de naam van de PDF. Bijvoorbeeld 0012_Naam.pdf moet de pdf 11 keer herhaald worden in die pdf. Dit is voor prints te maken.
Ik wil dit via Acrobat Pro omdat dupliceren van pagina's binnen het programma het formaat van de pdf niet vergroot.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Script Editor
Automator
Adobe Acrobat DC
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Kopieren van de PDF en samenvoegen vergroot het bestand. Dus liefst dupliceren in acrobat zelf.
Insert pages werkt niet in het onderste script. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Ik heb automator gebruikt hiervoor, alhoewel het waarschijnlijk makkelijker is zonder.
item 1 is het bestand
item 2 is de naam van het bestand
on run {input, parameters}
tell application "Adobe Acrobat" to open item 1 of input
set DocName to item 2 of input
set aantal to characters 1 thru 4 of (item 2 of input) as string
set i to 0
tell application "Adobe Acrobat"
repeat aantal times
insert pages document DocName after 2 from document DocName starting with 2 number of pages 1
set i to i + 1
end repeat
end tell
end run
Bedankt voor de hulp