Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

(Macbook) Sonnet rx570 puck of amp box mini+580?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Anoniem: 776095

Topicstarter
Ik zoek een egpu voor een macbook pro 13 om af en toe onderweg in de buurt van een stopcontact toch een flinke gpu te hebben voor editen en misschien een beetje gamen. Mijn opties lijken gelimiteerd tot de rx570 puck en de zotac amp box mini met een rx570 die iets zwaarder is inclusief gpu en adapter, maar misschien ook mindere support heeft (onofficiele ehpu behuizing). Deze optie zou wel sneller en goedkoper moeten zijn.

Ik ga ook weleens bootcamp gebruiken oa.

Wat zouden jullie kopen?

Alvast bedankt voor de feedback!

Edit: de amp box mini heeft dan geen officiele egpu support, maar wel weer 4 usb poorten, dus dat scheelt toch een 240 euro thunderbolt 3 dock als ik enkel wifi gebruik en met de paar io limitaties kan leven (wilde hem voor de usb+hdmi en zo).

Vraag me wel af of ike en externe momitor kan aansluiten op de amp box mini.

Vraag me ook af wat voor adapter ik erbij zou moeten nemen voor de voeding.

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 776095 op 09-11-2018 12:41]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True