Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Tablet, deftig werkend
Wat is je budget?
+/- 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, apps voor de kindjes (peuters), email, surfen, pdfje of word doc openen en beperkt aanpassen.
Scherm: 8 tot 10.x inch
processor ben ik eerlijk gezegd niet zo in thuis..
Opslag: 64 gb + uitbreidbaar?
Resolutie: goh, top notch hoeft niet (want de premium prijs wil ik niet betalen), maar het mag ook geen schaakbord zijn natuurlijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Chuwi Hi9 Air: Gearbest
Chuwi Hi9 Plus: Aliexpress
Chuwi Hi10 Air (windows.. maar ik vrees dat dit serieus trager zal werken? + niet echt goed mbt apps natuurlijk)
Welke vragen heb je hier nog over?
De prijzen liggen in dezelfde lijn.. maar over de Hi9 plus vind ik hier nog niets terug (en ook online zijn er geen vergelijkingen, buiten op basis van technische specs) tussen beide toestellen..
Of is er een ander toestel wat beter zou zijn?
Ik zoek een?
Tablet, deftig werkend
Wat is je budget?
+/- 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, apps voor de kindjes (peuters), email, surfen, pdfje of word doc openen en beperkt aanpassen.
Scherm: 8 tot 10.x inch
processor ben ik eerlijk gezegd niet zo in thuis..
Opslag: 64 gb + uitbreidbaar?
Resolutie: goh, top notch hoeft niet (want de premium prijs wil ik niet betalen), maar het mag ook geen schaakbord zijn natuurlijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Chuwi Hi9 Air: Gearbest
Chuwi Hi9 Plus: Aliexpress
Chuwi Hi10 Air (windows.. maar ik vrees dat dit serieus trager zal werken? + niet echt goed mbt apps natuurlijk)
Welke vragen heb je hier nog over?
De prijzen liggen in dezelfde lijn.. maar over de Hi9 plus vind ik hier nog niets terug (en ook online zijn er geen vergelijkingen, buiten op basis van technische specs) tussen beide toestellen..
Of is er een ander toestel wat beter zou zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door Hermod op 09-11-2018 16:26 ]