Als nieuwjaarsvoornemen hebben men vrouw en ik voorgenomen om minder aan social media te doen want we verdoen hier hopen tijd aan. Ik ben actief in de IT en communiceer erg veel via WhatsApp. Dat op zich vind ik niet zo erg omdat dit gaat om communiceren en niet om delen.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een toestel dat gemaakt is om te communiceren. Een leuke extra zou toch nog steeds een camera zijn (we hebben een lief zoontje en een leuk hondje
).
Ik zoek een?
Toestel dat dient om te communiceren en zakelijk ook kan ingezet worden (WhatsApp & Google Calendar)
Wat is je budget?
Heeft geen belang.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, mailen, chatten en foto's trekken
Wat heb je zelf al gevonden?
De nieuwe (oude) Nokia's leken me wat, maar die lijken onhandig en hebben ook gewoon social media integratie
Het uninstallen van de apps is ook geen oplossing, je wordt zo weer teruggezogen naar die online hell.
Heeft iemand wat raad of buy-tips?
Bedankt! Sander
Edit:
Thanks for the feedback! Ik vermoed dat het de 8110 4G gaat worden - zodra ie WhatsApp heeft is dit een bijna 100% match.
tl;dr:
Als beste antwoord op men vraag kwam de Nokia 8110 4G naar voor.
Andere goede tips waren Lineage OS en timers op apps
Uitloggen van al de services die je storen zodat je bewust moet inloggen vond ik ook een heel goede tip
Zelf wat doen aan men gedrag dmv therapie, een nieuwe ruggengraat of dikkere ballen zouden ook helpen => hier ga ik ook zeker wat mee doen
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een toestel dat gemaakt is om te communiceren. Een leuke extra zou toch nog steeds een camera zijn (we hebben een lief zoontje en een leuk hondje

Ik zoek een?
Toestel dat dient om te communiceren en zakelijk ook kan ingezet worden (WhatsApp & Google Calendar)
Wat is je budget?
Heeft geen belang.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, mailen, chatten en foto's trekken
Wat heb je zelf al gevonden?
De nieuwe (oude) Nokia's leken me wat, maar die lijken onhandig en hebben ook gewoon social media integratie
Het uninstallen van de apps is ook geen oplossing, je wordt zo weer teruggezogen naar die online hell.
Heeft iemand wat raad of buy-tips?
Bedankt! Sander
Edit:
Thanks for the feedback! Ik vermoed dat het de 8110 4G gaat worden - zodra ie WhatsApp heeft is dit een bijna 100% match.
tl;dr:
Als beste antwoord op men vraag kwam de Nokia 8110 4G naar voor.
Andere goede tips waren Lineage OS en timers op apps
Uitloggen van al de services die je storen zodat je bewust moet inloggen vond ik ook een heel goede tip
Zelf wat doen aan men gedrag dmv therapie, een nieuwe ruggengraat of dikkere ballen zouden ook helpen => hier ga ik ook zeker wat mee doen
[Voor 18% gewijzigd door S4NDERR op 09-11-2018 11:44]