Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Nu lokaal schoon:
Xitami geinstalleerd
PHP geinstalleerd
Ik probeer een test file met post, en die vertikt het.
Dus Xitami kan dus geen POST. Wat een domme achterlijke tering server is dat dan zeg.
Zal wel weer een bug icm Win2k zijn.
Xitami geinstalleerd
PHP geinstalleerd
Ik probeer een test file met post, en die vertikt het.
Dus Xitami kan dus geen POST. Wat een domme achterlijke tering server is dat dan zeg.
Zal wel weer een bug icm Win2k zijn.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ben nu Sambar aan het installeren. Das wel een brute server.
IIS is meer exploits dan je leven lief is, en Apache is meer voor Linux. Ze geven zelf toe dat het eigenlijk niet voor Win is.
IIS is meer exploits dan je leven lief is, en Apache is meer voor Linux. Ze geven zelf toe dat het eigenlijk niet voor Win is.
Verwijderd
Je moet gewoon al de rare extensies uit je ISAPI filters halen. Daarmee ben je van 98% van de exploits af. Dus ida/idq/hta/htr-etc-etc allemaal wegkiepen en gewoon de .asp en .shtml of .php laten staan.
Verwijderd
Ik draai ook Win2k thuis met een forum erop. Ik heb nog nooit problemen gehad met IIS, ik had dan ook die maffe extensies zoals hierboven staat weggehaald. Na een format heb ik apache eropgeknald en nog steeds geen enkel probleem.
Xitami is ook een nep server. Waarom een alternatieve als IIS en Apache wel goed werken? Dan vraag je op trubbels
Xitami is ook een nep server. Waarom een alternatieve als IIS en Apache wel goed werken? Dan vraag je op trubbels
Sambar werkt tot nu toe goed.. totdat ik net ontdek dat ik geen REFERER op kan vragen ofzo?
Weer wat nieuws
Nog ff en ik stap echt over naar Apache
Weer wat nieuws
Nog ff en ik stap echt over naar Apache
Het werkt nu!!
$HTTP_REFERER
Is bij mijn server:
$HTTP_REFERER_http
Werkt nu als een gek, ook 10x zo snel als met Xitami eerst
$HTTP_REFERER
Is bij mijn server:
$HTTP_REFERER_http
Werkt nu als een gek, ook 10x zo snel als met Xitami eerst
Verwijderd
Ze zeggen dat de 1.3.x versies nog niet geoptimaliseerd zijn voor Windows en dat is toch iets anders. (Apache 2 zal betere performance hebben op Windows.)DeathKnight: Apache is meer voor Linux. Ze geven zelf toe dat het eigenlijk niet voor Win is.
Pagina: 1