Wie koelt z'n VIDEOKAART??

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Welke tweakers koelen hier hun videokaart??
Zo ja, hoe/waarmee doen jullie dat??

Ik heb gisteren 2 socket 7 koeler gesloopt en de fan's eraf gehaalt en op het geheugen vast gemaakt van de videokaart (TNT2 Ultra van Asus)..

Zal dan een beetje koelen??

B.v.d.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k Heb een 8x8 fan op mijn netwerkkaart staan terwijl hij tegen een flatcable leunt. Nu blaast ie langs het geheugen en GF chippie.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Op mijn kaart zit al een Cooler (TNT2u Asus), maar heb er laatst een server cooler en 3 coolers uit voedings bij in gebouwd.

Videokaart wordt zeer warm, kan mijn vinger niet op de boven kant leggen, zonder dan een 1-ste graads verbranding op te lopen :( :(

Quake of SOF zit er niet in vandaag, of zelfs de komende week :( :(

Mmmmmmmmmmmm zal binnen kort een zo'n digitale temp. meter bij Halford halen. :)
En volgens mij, is deugt de tem voeler van mijn PIII ook niet helemaal, tis 33 graden zegt tie.

Mzzl Diamon

Verkeerde Smiles

And The Only One

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Mijn TNT2 Ultra wordt al gekoeld, daarnaast blaast er nog een 80mm fan door de kast.

Flickr | Lego collectie

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Ik heb een slot koeler die naar mijn g400 blaaste en op mijn g200 heb ik net een losse koeler geinstalleerd!

werkt allemaal heel goed alleen de slotkoeler kost me 2 pci sloten.

Verwijderd

Ik mot ook een slot coolertje hebben, mijn videokaartje wordt een beetje warmpjes. Zeker met dit warme weer.

Hoeveel kost zo`n slot coolertje eigenlijk ??? Tientje ofzoiets ?

• Crazyhorse
  • Laatst online: 28-08 11:52
Kosten meestal tussen de 25 en 50 piek. Ligt eraan welk merk en formaat.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik heb een 486'er fannetje op mijn TNT-2 gefietst en het werkt zeer goed!

(gewoon die oude 486'er slopen die op zolder staat)

Pak je rust!

Verwijderd

mijn asus tnt2 wordt ook al gekoeld maar ik ga er nog een koeler bij zetten wordt ondanks alles nog steeds te warm naar me zin

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 10:41

Rozz

I'm an Apogian!!

Mijn v6600(SDR) Pure wordt door een verminkte celly heatsink gekoeld met fan en een aparte fan die op de mem-chips blaast.
;)Mem clock 205Mhz en Eng clock 150Mhz ;)

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 17:15
Heb een V3800TVR, daar zit al standaard een actieve koeling (lees fan) op. Die blaast de lucht van de chip naar buiten. Onder die fan zit een slot-koeler. Dus de warme lucht die de chip-fan blaast, wordt meteen naar buiten geblazen met dit principe.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Ik heb gisteren de orginele mini heatsink/fan van mijn asus3400 (TNT1) afgehaald (hij loopte op 115/111 en er de socket koeler van mijn proc op gedaan, heb daar de fan vanaf moeten halen omdat het anders niet paste. Neemt nu ook al een slot in en nu blaast er van ongeveer 5cm afstand een 8x8 fan door een tunneltje lucht doorheen. Nu haalt hij 115/115 stabiel.
Ik heb de socket koeler van mijn celeron kunnen halen, omdat gisteren ook mijn Golden Orb binnen was. Voorheen kon ik alleen bijna 100% stabiel op 550 draaien. (dat is een lockup na 2 uur) en dat kan ie nu bijna 100% op 600 mhz.. Niet slecht voor een celeron 400 he. BDW ik heb in totaal 5 case fans (8x8) in mijn kast hangen. Die van de voeding niet meegerekent.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Standaard koelertje op mijn Asus V3800m

• iPiX1999
  • Laatst online: 24-04 12:18
Yo, hier zit een 80mm fan op een voodoo3
>:) ...kost alleen 1 pci slotje.. ochja..
swel lekker zo op 180 Mhz...

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Pagina: 1