Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Whatsapp op Apple watch

Pagina: 1
Acties:

• ErikE12
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 26-03 11:48
Weet iemand of whatsapp ook met een officiële app voor de apple watch komt?
Ik weet dat er alternatieven zijn, maar die werken ook nog niet optimaal.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Dat staat bijzonder laag op het prioriteitenlijstje. Geen idee of het in de nabije toekomst gaat komen, maar ik ben bang van niet.

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-04 19:32
Enige wat ik nu kan is antwoorden op berichten die binnenkomen.

Zou wel een mooie feature zijn. Maar ik heb liever integratie met SIRI. :)

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:30
HenkEisjedies schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:37:
Enige wat ik nu kan is antwoorden op berichten die binnenkomen.

Zou wel een mooie feature zijn. Maar ik heb liever integratie met SIRI. :)
Wat bedoel je hier precies mee want.. dat werkt gewoon al: https://www.techbout.com/...essages-using-siri-19252/

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-04 19:32
ex87 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:53:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee want.. dat werkt gewoon al: https://www.techbout.com/...essages-using-siri-19252/
Potjandrie je hebt gelijk! Ik kon eerst alleen via iOS messenger (SMS) versturen, maar nu dus ook via Whatsapp icm Siri! :)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True