Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethical_h
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-05 08:43
Hoi,

Ik ben nieuwsgierig of er mensen zijn die ervaring hebben met klassikale studie op het LOI? Heb in het verleden een deeltijd studie Informatica gestart op het Haagse Hogeschool. Door een overleden gezin lid zat ik er niet bij met me gedachte en heb ik mijn studie afgelast. Ik merkte dat deeltijd informatica enorm veel tijd in beslag neemt met studeren. Mijn drang is wel om weer een HBO studie af te maken. Aangezien mijn reistijd naar het LOI heb ik meer tijd over om te studeren. Persoonlijk vond ik bij de Haagse Hogeschool dat ik meer tijd kwijt was om uit te zoeken wat de docenten willen hebben dan daadwerkelijk dat ik aan het leren was.

Ik hoop dat het LOI hier anders in staat. Als ik kijk op trustpilot zijn de ervaringen niet positief
https://www.trustpilot.com/review/www.loi.nl

Groet,

H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42

weebl

YARR!

Als je een klassikale studie wil volgen zou ik deze gewoon bij een echte hogeschool of universiteit volgen. Instellingen als LOI, NCOI, etc zijn meer gericht op thuisstudie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 23:15
LOI thuisstudie heb ik ervaring mee, hun studiemateriaal is echt dramatisch slecht. Ik zou daarom voor een voltijd studie ook gewoon aanraden om bij je lokale HBO school te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethical_h
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-05 08:43
thegve schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:46:
LOI thuisstudie heb ik ervaring mee, hun studiemateriaal is echt dramatisch slecht. Ik zou daarom voor een voltijd studie ook gewoon aanraden om bij je lokale HBO school te gaan kijken.
Dank je wel voor je reactie. Hieruit heb ik een besluit genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:21

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb HBO technische Informatica ook via thuisstudie (LOI) gedaan. Ik zou het niet aanraden. Ik heb het wel gehaald, maar op mijn tandvlees. Veel langer over gedaan ook dan ingeschat. Er zitten wel veel examens tussen bij derde partijen zoals Microsoft, Cisco, Linux etc. Die certificeringen zijn in de praktijk ook wel wat waard uiteraard. De stof van de LOI is niet best.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuring
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-04 15:24
Ik heb ooit een poging gedaan een HBO studie van het NTI te doen, dat was voor mij geen succes. Te weinig begeleiding, te vage stof. Maar dit ging echter niet om de klassikale variant maar de 'gewone' thuisstudie, de klassikale LOI/NTI versie heb ik geen ervaring mee.

Nu volg ik de HBO ICT deeltijd opleiding (bij de Hanzehogeschool, voor mij het dichtstbijzijnde) en dat bevalt veel beter. Ik heb 1 dag per week college, in principe van 13:30 tot 22:00 uur (in de praktijk vaak tot 20:00 uur) en dit geeft voor mijzelf meer structuur. Ook heb ik het idee dat er gewoon meer kennis is bij de docenten van een 'echte' hogeschool.

[ Voor 5% gewijzigd door Schuring op 17-12-2018 16:01 ]

Pagina: 1