Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan geen update downloads voor mac installeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• christa1977
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 09-11-2018
Mijn vraag

Ik heb een IMac 27 inch eind 2012 gekregen, processor 2,9 GHz Intel Core i5, geheugen 8 GB 1600 MHz DDR3 momenteel zit hier OS X 10.8.5 software op en ik wil deze updaten. Maar er zijn geen updates beschikbaar en ik kan niet inloggen in de app store. Dan krijg ik de melding " deze apple id is nog niet gebruikt in de app store" dan klik ik op bekijk en krijg ik de volgende melding "software update vereist" oké duidelijk. Ik heb de OSXUpd10.9.5.pkg opgezocht maar als ik deze wil uitvoeren krijg ik de volgende waarschuwing "voor deze update is OS X versie 10.9 vereist. Dat doet ie ook met andere updates. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik hoor het heel graag :)

[Voor 9% gewijzigd door christa1977 op 09-11-2018 07:49]

Alle reacties

• Pendora
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:41
En wat gebeurd er als je in de AppStore op Mojave zoekt en deze probeert te installeren?

OSXUpd10.9.5 --> Is waarschijnlijk geen "Combo" update maar alleen eentje die kan updaten van 10.9.4 naar 10.9.5.

• talin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:11

talin

My god is the sun!

christa1977 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:25:
Mijn vraag

Ik heb een IMac 27 inch eind 2012 gekregen, processor 2,9 GHz Intel Core i5, geheugen 8 GB 1600 MHz DDR3 momenteel zit hier OS X 10.8.5 software op en ik wil deze updaten. Maar er zijn geen updates beschikbaar en ik kan niet inloggen in de app store. Dan krijg ik de melding " deze apple id is nog niet gebruikt in de app store" dan klik ik op bekijk en krijg ik de volgende melding "software update vereist" oké duidelijk. Ik heb de OSXUpd10.9.5.pkg opgezocht maar als ik deze wil uitvoeren krijg ik de volgende waarschuwing "voor deze update is OS X versie 10.9 vereist. Dat doet ie ook met andere updates. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik hoor het heel graag :)
als je de app store opent en dan naar 3de tabblad bovenaan ( gedownloade apps ) staat daar een 10.9 zoveel tussen die je kan uitvoeren?

had ik laatst met een iMac, die kon ik ook niet updaten bleek dat in de app store app de update al wel gedownload was maar nog niet uitgevoerd.

anders even de finder openen en zoeken in de map applicaties of daar een al wel gedownloade update is maar die nog niet is uitgevoerd.

MAAK EERST EEN BACKUP!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18-06 12:21

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Review QNAP TS-230 NAS

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:06

nelizmastr

Goed wies kapot

Eerst een gratis app downloaden uit de app store, dan is je ID daarvoor geactiveerd, daarna macOS Mojave downloaden en installeren via de app store. 10.8 en 10.9 worden geheel niet meer ondersteund, dus die kan je links laten liggen.

I reject your reality and substitute my own

• FlorisVN
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-06 17:20
Gezien er momenteel 10.8.5 op draait, kun je direct upgraden naar Mojave of High Sierra indien gewenst.

Gebruik de volgende link om hem direct uit de Mac App Store te downloaden :
Mojave : https://support.apple.com/nl-nl/HT201475
high Sierra : https://support.apple.com/nl-nl/macos/high-sierra

Alternatief als Apple ID niet werkt.
Gebruik bijv. de dosdude1 mojave patcher, en download met de patcher tool MacOS Mojave.
(buiten de app store om)

Maak daarna een bootable usb stickje, en boot hiervanaf om macOS Mojave te installeren..

[Voor 29% gewijzigd door FlorisVN op 12-11-2018 12:35]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True