Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Youtube familie abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Vraag

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 10-03 13:09
Mijn vraag
Wij overwegen een YouTube familie/gezins abonnement af te sluiten. Mijn broer is het huis uit en mijn zus staat ook op het punt.

Volgens de voorwaarden moet iedereen op het zefde adres wonen. Eerlijk gezegd denk ik dat het met een vriendengroep ook zou kunnen, dus (oud)gezinsleden helemaal.

Het plan is dus 6 mensen bij elkaar te trommelen om allemaal €3.33 neer te leggen.

Mijn vraag is dus: Hoe streng zijn ze/controleert YouTube of je echt op 1 adres woont. Evt. Kunnen we de instellingen van je adres gewoon wijzigen natuurlijk.

Ik weet dat de CEO van Netflix het zelfs promote om samen met vrienden een abbo af te sluiten (terwijl dit niet het idee is). Liever dat de hele wereld bij hun zit dan niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Gewoon PC’s en smartphone’s

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De voorwaardes gelezen. Ik kan gewoon geen meer informatie vinden dan ‘je moet op 1’adres wonen’. Verder googelen heeft me niet wijzer gebracht dan dit zinnetje.

Alle reacties

• peteroff
  • Registratie: april 2005
  • Niet online
Als je broer en zus nog af en toe op de koffie komen lijkt me dat al helemaal geen probleem.
Ik heb niks kunnen vinden dat Google hier echt werk van maakt. Wellicht dat de betalende hoofdgebruiker eens in de tijd zijn thuis (wifi netwerk) zal moeten verifiëren.

Voorbeeld: als dochter of zoon van een gezin eens in de 3 weken eventjes thuis komt van studie aan de andere kant van het land, zal dat geen belemmering zijn.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Canon_nl3 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:12:
Ik weet dat de CEO van Netflix het zelfs promote om samen met vrienden een abbo af te sluiten (terwijl dit niet het idee is). Liever dat de hele wereld bij hun zit dan niet.
Doe het delen dan bij Netflix. Als de CEO van bedrijfX je uitnodigt bij ze in te breken, geeft je dat nog geen uitnodiging om de voordeur van bedrijfY in te beuken ;)

Of je de voorwaarden gaat schenden moet je zelf weten, maar het lijkt me niet nodig om nu te gaan meehelpen met dergelijke schending van de voorwaarden. Net zo min als dat we er zijn om je te helpen aan een crack voor je warez.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

Albantar

Get schwifty! Ꙭ

Modbreak:Lees dit even na als je wil: Het algemeen beleid #verbodencopyright

Zoals je zelf al aangeeft, is de voorwaarde van YouTube dat je allemaal op het zelfde adres moet wonen. Doe je dat niet, dan pleeg je dus fraude. Dat vergelijken met Netflix, dat andere voorwaarden hanteert (die staan het namelijk explicit wel toe om een abonnement te delen met mensen die niet op het zelfde adres wonen), is nutteloos.

Dit topic gaat dus dicht omdat het in strijd is met het Algemeen Beleid van Tweakers.

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True