goedendag ik heb sedert 1 jaar een Giant entourfiets met een middenmotor van Yamaha. hiervoor had ik jaren een Giant Twist Go die nooit problemen gaf. Met de entour hebben mijn vrouw en ik al vele problemen gehad. van allebei de entourfietsen zijn de middenmotor stuk gegaan binnen 1 jaar. De mijne gaf al na een maand de geest. die van mijn vrouw na 10 maanden. Gisteren een hoop gekraak en ja hoor problemen met de achternaaf.. De fietsenmaker zei me dat Giant een goede aftersale had...ja zolang je binnen 2 jaar blijft wel. wat als je bv na 2 1/2 jaar aan n nieuwe motor moet ? zo.n geintje kost al gauw 500 euro lijkt me. leuk een portemonnee trekker zo.n fiets. De entour heeft niet de kwaliteit van de Twist go.
Oke, en nu? Wat is de vraag?
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Ik snap het niet helemaal. Speciaal geregistreerd om dit te posten op een forum dat helemaal niet op fietsen gericht is met een bericht waar niemand echt wat mee kan.
Lijkt me meer een rant dan iets anders op Giant. Meer iets voor www.fietsen.nl
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Oplossing?metisseg50 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 06:55:
goedendag ik heb sedert 1 jaar een Giant entourfiets met een middenmotor van Yamaha. hiervoor had ik jaren een Giant Twist Go die nooit problemen gaf. Met de entour hebben mijn vrouw en ik al vele problemen gehad. van allebei de entourfietsen zijn de middenmotor stuk gegaan binnen 1 jaar. De mijne gaf al na een maand de geest. die van mijn vrouw na 10 maanden. Gisteren een hoop gekraak en ja hoor problemen met de achternaaf.. De fietsenmaker zei me dat Giant een goede aftersale had...ja zolang je binnen 2 jaar blijft wel. wat als je bv na 2 1/2 jaar aan n nieuwe motor moet ? zo.n geintje kost al gauw 500 euro lijkt me. leuk een portemonnee trekker zo.n fiets. De entour heeft niet de kwaliteit van de Twist go.
Je zit binnen een jaar. Laat het dingen fixen bij de fietsenmaker onder garantie, ruil hem daarna in voor een mooie Twist Go variant en al je problemen zijn voorbij.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Als anarchist baal ik ervan dat ik een orgaan heb dat "prostaat" heet...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.