Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08-2022
Weet niet zo zeker waar ik dit bericht kan plaatsen, kan in het apple watch forum, crypto forum of de wearables.

Een beetje een vreemde vraag, maar ik ben op zoek naar een device wat mij snachts wakker kan maken zonder geluid te produceren, en wat niet alert op fixed tijden maar variabelen tijden wat het liefst te scripten is middels bijvoorbeels python of een messaging system zoals pushover.

Ik ben in het bezit van een apple watch maar dit is net niet ideaal, om notifications op mn horloge te ontvangen moet het horloge unlocked aan mijn pols hangen en kan hij in de nacht zomaar oplichten zodra in mij bijvoorbeeld omdraai, en kan er in theorie iemand gebeld worden of settings gewijzigd worden omdat ik met bewegingen de watch bestuur.

Bestaat er een simpel device wat ook om de pols kan, misschien wel een customizable health tracker? Waar ik dingen naartoe kan sturen op tijden wat ik wil?

Waarom? Ik wil een aantal belangrijke meldingen omtrent aandelen/crypto in de nacht niet missen, maar wil niet vrouw en kind wakker maken omdat in zo nodig die notificaties wil hebben.

Alvast bedankt voor het meedenken.

[ Voor 5% gewijzigd door p0nts op 08-11-2018 22:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37
Een Xiaomi mi band? Die kan je laten trillen op basis van notificaties die op je telefoon binnenkomen.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:53
Ik meen dat ik een neefje heb met een plaswekker zonder geluid... Dat zal dus op trillen zijn. Al op zoiets gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:27

Klippy

Still Game

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08-2022
Harmsen: Een Xiaomi mi band? Die kan je laten trillen op basis van notificaties die op je telefoon binnenkomen.

Heb je hier toevallig ervaring mee, kan dit ook als je telefoon op locked staat zonder dat je met de mi band rare dingen doet in je slaap?

Tomsdiner: Ik meen dat ik een neefje heb met een plaswekker zonder geluid... Dat zal dus op trillen zijn. Al op zoiets gezocht?

Klopt, ik heb ook naar een plaswekker gekeken echter kan ik daar geen notificaties naartoe sturen op variabelen tijden, helaas.

Klippy: https://dittowearable.com/

Thanks, ik ga is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37
p0nts schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:09:
Harmsen: Een Xiaomi mi band? Die kan je laten trillen op basis van notificaties die op je telefoon binnenkomen.

Heb je hier toevallig ervaring mee, kan dit ook als je telefoon op locked staat zonder dat je met de mi band rare dingen doet in je slaap?
Ik heb hier wel ervaring mee en dit werkte prima met mijn android telefoon.
Kijk bijvoorbeeld maar eens op YouTube:

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
p0nts schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:09:

Ik heb hier ook ervaringen mee. Telefoon locked en je kan zelf instellen wat voor notificatie je van welke app wilt krijgen. Overigens heb ik wel alleen ervaring met Android.

PS. Als je antwoord wilt geven op iemand kan je zijn post quoten of @ typen gevolgd door zijn username, die persoon krijgt van automatisch een notificatie. Voorbeeld @p0nts

Verder past dit beter thuis in aankoopadvies, dus schopje die kant op. Zou je dan voor de volledigheid ook nog even je budget willen toevoegen?

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 09-11-2018 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 08:22
ik gebruik een Fitbit Charge 2 als geluidloze wekker maar het kan ook trillen bij notificaties, je kan via de Fitbit App instellen welke apps dat mogen doen. Geen idee of jouw (financiele) apps daar ook tussen zitten en hoe configureerbaar / scriptbaar het is.

Het automatisch oplichten van het scherm op de fitbit is wel geheel uit te schakelen, dan gaat het scherm alleen aan met de knop op het horloge.
Pagina: 1