Toon posts:

Portable PA speaker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Robenrol
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-11-2018
Ik heb onlangs via internet een PA box gekocht met een 11.1 accu erin voor gebruik Langs de Lijn tijdens de warming-up en pauze van de wedstrijden. Leuke lichtgewicht speaker met een trolley eraan vast en 12 inch Woofer en draadloze microfoons.

Nu is het probleem dat de muziek alleen via de Tweeter en heel zacht via De woofer naar buiten komt. Bij vol volume kraak geluiden, terwijl de microfoon genoeg volume heeft om een middelgrote zaal helder te vullen met volume.

Op basis hiervan concludeer ik dat De woofer niet kapot is maar dat het probleem mogelijk gezocht moet worden in het print board.

Ik heb m al open gehad, maar zit niet veel in.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen

Alle reacties

• DjaRoel
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01 12:25
Robenrol schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:32:
Ik heb onlangs via internet een PA box gekocht met een 11.1 accu erin voor gebruik Langs de Lijn tijdens de warming-up en pauze van de wedstrijden. Leuke lichtgewicht speaker met een trolley eraan vast en 12 inch Woofer en draadloze microfoons.

Nu is het probleem dat de muziek alleen via de Tweeter en heel zacht via De woofer naar buiten komt. Bij vol volume kraak geluiden, terwijl de microfoon genoeg volume heeft om een middelgrote zaal helder te vullen met volume.

Op basis hiervan concludeer ik dat De woofer niet kapot is maar dat het probleem mogelijk gezocht moet worden in het print board.

Ik heb m al open gehad, maar zit niet veel in.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen
Klinkt meer alsof de voice over heel hard aanstaat oid.

Je kunt dus wel met de microfoon over de speaker spreken, maar geen muziek af spelen?

3300Wp Zuid Growatt 3000s / 3300Wp West Growatt 3000s / 1440Wp zuid Growatt 1500s / / 3x18HP, Zuid, 400L Buffervat

• Robenrol
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-11-2018
Ik kan wel muziek draaien of afspelen en daarbij ook de voice-over gebruiken van die microfoon dus die schakeling werkt wel maar het volume van de muziek is gewoon minimaal. Als ik het volume met de afstandsbediening op maximaal zet en ook het Master Volume Op De Speaker omhoog draai begint de Woofer te kraken. Er gaat dus wel stroom naar toe maar is inderdaad Gedempt

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hoe heb je de muziekspeler aangesloten? Op welke ingang en met welke kabel? Welke luidspreker is het?

[Voor 21% gewijzigd door TBTL op 09-11-2018 09:59]

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
@Robenrol merk en type noemen is inderdaad wel het minste. Hoe kunnen we anders met je meedenken?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee