Verwijderd
Euhm das wel een beetje duidelijk dacht ik: Daikatana
Enne, dit hoort niet echt hier he
Op zaterdag 21 juli 2001 00:10 schreef spoooky het volgende:
Blueshift is nite zo slecht, alleen een ebetje kort en uitgemolken, maar dat kon je ook verwachten (en het is niet eens een echt volledige spel = f50)
bugs
Euhm das wel een beetje duidelijk dacht ik: Daikatana
was ik al vergeten
Enne, dit hoort niet echt hier he
indeed
Minder als 1 frame per seconde.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Duh...Op zaterdag 21 juli 2001 00:12 schreef bonfie het volgende:
Ik heb met mijn Voodoo Banshee de slechtste FPS(Frames per seconde) in 3DMark 2001.
Minder als 1 frame per seconde.
Verwijderd
Iedere fps heeft wel iets, wat sommige personen wel aanspreekt en anderen niet. Ik kan me wel wat crappy doom clones herinneren , maar dat is zo lang geleden, daar weet ik de namen niet meer van.
Zeker heb ik het nooit gespeeld,Op zaterdag 21 juli 2001 01:02 schreef Trashbash het volgende:
Gaap, krijgen we al die Daikatana meelopers weer, terwijl ze het eigenlijk niet gespeeld hebben. Altijd leuk dat meeloop gedoe
heb het geinstalleerd, gespeeld ( 10min ) en eraf geknikkerd. Het is maar net wat je onder spelen verstaat
Verwijderd
daikatana en zar kan ik niet over oordelen want die heb ik nooit gespeeld
Was dat niet die AFSCHUWELIJKE game? Waarbij je dacht wat voor floppy je nou weer in je pc had gepropt... ? Echt hopeloos dat spel...Op zaterdag 21 juli 2001 00:29 schreef EZ het volgende:
ZAR uiteraard,
LOL, anno 1999 een doom-clone uitbrengen![]()
jij hebt geen zin meer in het leven zekerOp zaterdag 21 juli 2001 02:35 schreef Albinoraptor het volgende:
Counterstrike
PIII 800@804 Mhz
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
echt zo onorigineel als de pest, net zoals serious sam, en al die andere doelloze schietspellen, nee Deus Ex, dat is pas een FPS
Deze plek is te koop.
Verwijderd
ach sommige mensen houden niet van sfeer en zijn bang in het donker...het is niet jouw schuld hoor!Op zaterdag 21 juli 2001 01:31 schreef WuKen het volgende:
ik vindt alien vs predator de slechtste die ik gespeeld heb
serious sam
alien vs. predator
en
kiss psycho circus
dat zijn nou juist de betere. hoe kunnen die er nu tussen staan?
ik ga voor die cheapass fps'sjes die vaak op die democd'tjes van een tientje staan. hele vage namen, je ziet ze nooit in de winkel en na 10 minuten spelen heb je al koppijn.
This too shall pass
Verwijderd
Deus Ex was ook niet zo heel erg goed..
Halflife vind ik ook niet zo heel erg goed..
Helemaal mee eens, ik vind alle hersenloze schietspellen niets aan, Deus Ex of Half Life daarentegen zijn wel goede spellen. UT/CS (vooral CS, is tenminste wat taktiek bij nodig) is wel leuk op een LAN. Maar de slechtste? Toch ook Daikatana (kreeg ik ooit gratis bij m'n videokaart)Op zaterdag 21 juli 2001 10:39 schreef KeeZ.TI het volgende:
daikatana vond ik anders wel behoorlijk (niet spelende, maar toch wel) goed frisbeeën in tegenstelling tot Q3 en UT.
echt zo onorigineel als de pest, net zoals serious sam, en al die andere doelloze schietspellen, nee Deus Ex, dat is pas een FPS
Verwijderd
had net toevallig nog Quake 3 gedownd en die vindt ik nu weer vet
Verwijderd
operation bodycount...Op zaterdag 21 juli 2001 00:05 schreef nl-firebug het volgende:
Het onderwerp zegt al genoeg. Wat vinden jullie?
Ik zal alvast een begin maken: ZAR
en ken's labyrint (gemaakt door ken silverman, de maker van de duke3d build engine)
Verwijderd
CS tactiek?Op zaterdag 21 juli 2001 12:19 schreef Marcj het volgende:
Helemaal mee eens, ik vind alle hersenloze schietspellen niets aan, Deus Ex of Half Life daarentegen zijn wel goede spellen. UT/CS (vooral CS, is tenminste wat taktiek bij nodig)
nee niet echt, het is TDM met een twist en TDM heeft nooit echt veel tactiek nodig gehad..
CTF/TFC dat is wat we spelen als we tactiek willen...
Ik proclameer: jij bent geschiftOp zaterdag 21 juli 2001 11:43 schreef The_Snake het volgende:
Unreal en Unreal Tournament
Vertel eens wat je dan WEL goed vindt? Beter dan deze spellen vind je namelijk niet.
Persoonlijk speelde ik ooit eens een paintball spel (Extreme Paintball 2 ofzo...) en dar suckte aars, beyond any imagination.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Que¿?Op zaterdag 21 juli 2001 14:12 schreef trinity het volgende:
DOOM
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
PIII 800@804 Mhz
Op zaterdag 21 juli 2001 08:30 schreef RaDKiLL het volgende:
Kiss Psycho Circus....
Op zaterdag 21 juli 2001 11:03 schreef DjMark het volgende:
Met stip op nummer 1: Serious Sam
Op zaterdag 21 juli 2001 11:43 schreef The_Snake het volgende:
bij deze vraag ik een ban aanOp zaterdag 21 juli 2001 14:12 schreef trinity het volgende:
DOOM
jullie zijn ziek man!!
This too shall pass
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
en Unreal 1 en 2(ut dus)
wat een rot spellen zeg!
Geef mij maar daikatana dat is pas een goed spel
Verwijderd
/me agrees ....Op zaterdag 21 juli 2001 17:54 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
bij deze vraag ik een ban aan
jullie zijn ziek man!!
doom is de wortels van de fps'en nu
Daar verder geen discussie over, wie daar nu nog op zeikt mag zich laten nakijken.
En probeer eens wat objectiever te zijn. Ik
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
AVP, lekker claustrofobish en leuk in co-op op lan-partiesOp zaterdag 21 juli 2001 01:31 schreef WuKen het volgende:
ik vindt alien vs predator de slechtste die ik gespeeld heb
Verwijderd
ik vind CS z'n "revolutionaire" gameplay zwaar overschat en de z.g.n tacktiek waar iedereen zo over opgeeft is eigenlijk het feit dat je geen powerups & respawns hebt..Op zaterdag 21 juli 2001 20:48 schreef Captain Pervert het volgende:
En probeer eens wat objectiever te zijn. Ikop UT en Q3, omdat ik het dom fraggen vind met weinig of geen tactiek en realisme.
maar daarom vind ik het geen slecht spel
ZAR = slechte FPS
UT = GEEN slechte FPS maar je kunt hem slecht VINDEN.
Verwijderd
Verwijderd
deze grap is al gemaakt en hij was toen ook al niet grappig. We hebben het natuurlijk over first person shooters niet over je frames per second...Op zaterdag 21 juli 2001 22:55 schreef marcell het volgende:
Ik heb een geforce 2 ultra, een tb 1200 en 512mb ram. Ik heb gewoon geen last van trage spellen.![]()
![]()
![]()
Sorry.
Het revolutionaire lag in het realisme (je bent rap dood, en je kunt niet een hele zooi flak cannon shots / laserstralen overleven) en de gameplay met rondes (nooit eerder gezien). Het was vernieuwend, daarbij nog goed uitgewerkt ook.Op zaterdag 21 juli 2001 22:34 schreef GummiEnte het volgende:
[..]
ik vind CS z'n "revolutionaire" gameplay zwaar overschat en de z.g.n tacktiek waar iedereen zo over opgeeft is eigenlijk het feit dat je geen powerups & respawns hebt..
maar daarom vind ik het geen slecht spel
Verwijderd
dat zat allemaal ook in action quake 2...Op zaterdag 21 juli 2001 23:12 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Het revolutionaire lag in het realisme (je bent rap dood, en je kunt niet een hele zooi flak cannon shots / laserstralen overleven) en de gameplay met rondes (nooit eerder gezien). Het was vernieuwend, daarbij nog goed uitgewerkt ook.
toevallig ook een mod waar gooseman aan meewerkte, zo revolutionair is het dus ook weer niet...
als ik eerlijk ben: het is helemaal niet revolutionair, het is gewoon de juiste mix van alles bij elkaar wat het populair heeft gemaakt. maar er komt niet meer tacktiek bij kijken dan bij een potje TDM IMHO. Het LIJKT zo maar het valt in de praktijk vies tegen...
Verwijderd
Een OB-JEC-TIE-VE ME-NING ?? Denk nou eens na over wat je zegt! Dat is zoiets als een rechte cirkel man.Op zaterdag 21 juli 2001 20:42 schreef siggy het volgende:
Blah blah blah...gekocht en gekopieerd en jij vind het slecht??? objectieve mening zeg.
Maarruh, een mening is nooit objectief natuurlijk. Zoals een hoop mensen die dit off-topic en muggenzifterij vinden...das hartstikke subjectief
R./
" Play the violent strings of my symphony "
Voelde rot aan, was cheap crap gewoon...
(nam btw iets van een 60 meg in
Verwijderd
Verwijderd
Soldier of fortune was tering-kort! Mortyr zuigde.
Daikatana:Jah, deze heb ik gedaan en ook meteen van me pc geflikkerd..spel had totaal geen sfeer ofzo...was gewoon saai.
Quake3: Waarom? Quake 3 is opzich wel goed op grafisch gebied maar is totaal geen waardige opvolger van Quake1 en 2
Q2 ruled nog steeds erg vet!
Terwijl Q3 echt enorm bagger is...totaal verkeerde style.
Halflife: Alleen het online gedeelte van HL zelf...mods zijn gelukkig wel goed.
Verwijderd
1. Medal Of Honor (PSX)
2. Quake (N64)
3.Doom (SNES)
verder vind ik alle andere FPS games muv Goldeneye en Perfect Dark, waardeloze spellen. Echt waardeloze pc shooters heb ik niet gespeeld, heb er dan ook alleen maar quake 1 t/3, U(T), Ducke Nuken, Halflice CS en SoF gespeeld
sorry???Op zaterdag 21 juli 2001 11:43 schreef The_Snake het volgende:
ooit wel eens het hele spel uitgespeelt???? dat spekl zit pas goed in elkaar.. je kan het spel op drie manieren uitspelen (schijnt.. heb er maar 2 gered/gevonden)
ook kewle wapens.. je moest je eerst trainen voordat je een heavy RL kon gebruiken anders krakte je door je poten heen
uhh SSam zuigt.. en ook nerf arena blast.. gewoon te simpel.. dat spel..
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Ja die jaOp zaterdag 21 juli 2001 01:34 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Was dat niet die AFSCHUWELIJKE game? Waarbij je dacht wat voor floppy je nou weer in je pc had gepropt... ? Echt hopeloos dat spel...
*kuch*Op zaterdag 21 juli 2001 13:40 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Ik proclameer: jij bent geschift
Vertel eens wat je dan WEL goed vindt? Beter dan deze spellen vind je namelijk niet.
Persoonlijk speelde ik ooit eens een paintball spel (Extreme Paintball 2 ofzo...) en dar suckte aars, beyond any imagination.
Ook al meent hij het niet, het is wel zijn mening, daar heb jij niks mee te maken.
Toch ?
Mortyr was ook wel grappig vond ik , geen slechte graphics , redelijk verhaal en redelijke gameplay
Zelf vond ik destijds slechte FPS games :
Tekwar (ook met duke nukem engine)
Fortress of dr. Radiaki
Quake 2
Vietnam 2 blackops
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
en dan opeens heb je ruim 80-100fpsOp woensdag 25 juli 2001 18:05 schreef Xtentic het volgende:
4-5 net bij het menu schermpje van Unreal Tournament
Ik weet 't niet hoor... maar hoe kom je daar bij? Er zitten bergen vernieuwende ideeen in die helaas niet echt overgenomen zijn in andere games..
Daarnaast.. zo gruwelijk slecht waren de graphics ook weer niet.. sja.. verhaal.. wie let daar nou op bij een fps ?
ik vind persoonlijk de slechtste fps Daikatana (idd gespeeld en er weer af gepleurd binnen 10 min):(
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K