Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoogste resolutie vult scherm niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Paul Kop
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 02-10-2020
Geachte tweakers,

Ik zit met een iritand probleem :/. Ik heb vanmiddag mijn cpu geupgrade. Maar toen ik mijn pc weer opstarten was het beeldscherm ineens veel te klein terwijl mijn settings gewoon op 1920x1080 staat. Een stuk van mijn beeldscherm word gewoon niet gebruikt!

Iemand tips? ik heb nvidea configuratie geprobeerd maar die start niet op..

Alle reacties

• Robin8821
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-06 09:17
In de instellingen van het beeldscherm zelf kan je vaak het een en ander aanpassen. Vaak ook met een auto functie.

• ByteDelight
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17-06 12:29

ByteDelight

Retro computing is alive!

My best guess:
VGA kabel in gebruik? Dan moet je beeldscherm zich (analoog) kalibreren op de videokaart.
Als dat zo is, en je hebt de mogelijkheid om in plaats daarvan een HDMI of DVI kabel te gebruiken, doe dat dan en je hebt er nooit meer last van.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:34
Overscan instellingen in je NVIDIA/Catalyst control panel.

• Remz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17-06 08:33
Waarschijnlijk moet je binnen je grafische kaart drivers de scaling settings van je monitor aanpassen.

• Paul Kop
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 02-10-2020
Ik heb de nvidea driver geupdate en het was over zonder ook maar iets tedoen. Bedankt
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True