Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14:39
Sinds vandaag heb ik 1 programma dat niet meer wil draaien op windows 7. Gisteren werkte alles nog prima.
Iedere keer als ik het start krijg ik de volgende melding:

https://tweakers.net/ext/f/eoYAsTVFEnmEaUHr9V8MEyHL/thumb.jpg

Ook bij een clean install kan het niet meer geïnstalleerd worden en krijg ik de zelfde melding.
Voor de duidelijkheid, ik heb administrator rechten.

Ik heb reeds geprobeerd om het programma opnieuw te installeren via de 'net user administrator' methode maar ook via deze weg krijg ik dezelfde melding.

Net ook geprobeerd op 2 andere pc's met Windows 10 en daar de identieke melding.

Kan dit te maken hebben met de server issues aan Microsoft zijde of is er een andere mogelijke oplossing die ik over het hoofd zie?

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:26
Heb je een virusscanner draaien met webfilter? Die een block heeft op gok websites. Schakel je virusscanner eens uit en probeer het nog eens?

Laats was er ook iemand met het issue:
Windows blokkering

[Voor 23% gewijzigd door HKLM_ op 08-11-2018 20:25]

⛔Trackers of betalen...⛔

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14:39
HKLM_ schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:25:
Heb je een virusscanner draaien met webfilter? Die een block heeft op gok websites. Schakel je virusscanner eens uit en probeer het nog eens?

Laats was er ook iemand met het issue:
Windows blokkering
Had ik ook aan gedacht, maar uischakelen gaf geen enkele oplossing.

• Jean luc Picard
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 02-06 23:33
Probeer de site is toe te voegen in Java, in het configuratiescherm

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:34

nelizmastr

Goed wies kapot

Is het toevallig een applicatie die afhankelijk is van een geldig SSL certificaat? Contacteer de partij van die software eens.

Als het een java applicatie is, probeer een oudere versie van Java en update die niet.

[Voor 26% gewijzigd door nelizmastr op 20-11-2018 21:52]

I reject your reality and substitute my own

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als ik bsautomation.be opzoek, is dat niets meer/minder dan een "code pusher". Zoals @nelizmastr aangeeft, kan best het certificaat niet meer valide zijn.

Je kan in Windows, met enig zoekwerk & risico, er ook voor kiezen om driver & certificate signing uit te zetten. Maar aangezien het op meerdere machines tegelijk gebeurt, lijkt er erop dat een certificate-chain idd niet meer valide is.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Killah_Priest
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:08
Alle bovenstaande zaken mbt Java gaan geen verschil maken aangezien dit zo te zien een .net applicatie is (clickonce installer).

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14:12
Upload de executable voor de gein eens naar virustotal.

• mauriceho84
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 15-06 22:09
Kijk eens onder eigenschappen van het installatieprogramma, mogelijk kun je de applicatie daar deblokkeren?

https://www.windowscentra...our-protection-windows-10
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True