Freesco + IRC Bot/Protector :)

Pagina: 1
Acties:

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023
Iemand een idee???

Ik wil gewoon een goeie protect bot die onder freesco kan draaien.
Wat is een goeie bot? (hoeft niet al te moeilijk te zijn, standaard dingetjes is genoeg)

Leuke uitdaging d8 ik zelf >:)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij kun je gewoon eggdrop wel draaien onder FreeSCO.
Is vrij gemakkelijk compileren, maar je hebt wel TCL/TK nodig.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

[off-topic]
Sorry hoor, maar je neemt freeSCO omdat het makkelijk is, op een floppy past enzo en niet om alle andere functies die in een complete linux-distro zitten en dan wil iedereen ineens allemaal extra dingen.

Waarom beginnen dan zo weinig mensen aan een volledige distro :?
[/off-topic]

Ik neem aan dat als je compiler spul en TCL hebt dat je wel een eggdrop kan maken. Maybe is er al een precompiled binary zodat je niet hoeft te compileren. Maar eggdrop is dus wat je zoekt

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023
[off-toptic]
Misschien heb je nog niet helemaal door dat er mensen zijn die nog iets minder verstand hebben van linux en het op deze manier leuk vinden om het te leren.
Freesco is voor mij een stap naar de grotere distro's toe, heb freesco al op hd staan en een aantal extra pakketten geinstalleerd.
sorry dat ik niet als linux freak ben geboren.
[/off-topic]

Misschien een domme vraag (als ze bestaan) wat is TCL/TK ??

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een scripttaal waar Eggdrop gebruik van maakt. Net zo iets als Perl.

Gewoon de nieuwste versie downloaden en installeren, je merkt er verder niets van. In de Eggdrop documentatie staat er wel meer over.