Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

1070ti, 1080 of een 2070??

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Vraag

• timnob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 14-09-2020
Hallo, ik ben op zoek naar een goede videokaart voor mijn game pc maar zit te twijfelen tussen een gtx 1070ti, 1080 en een rtx 2070.

Mijn vraag

Wat is de beste kaart? de 1070ti, 1080 of de 2070??

Relevante software en hardware die ik gebruik

i5 8600k
16gb ram

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb al video's gekeken op YT maar daar vind ik alleen maar testing video's met een CPU i7 8700k. Ik wil graag weten welke het meeste FPS behaald met de sofware die ik gebruik. :>

Beste antwoord (via timnob op 08-11-2018 21:04)

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:08
Doe zelf ook eens wat moeite:

Review 2070
reviews: Nvidia GeForce RTX 2070 - Turing op budget?

Daar blijkt uit dat een 2070 sneller is dan een 1070Ti en 1080.

i5 8600k
16gb ram

Ik heb al video's gekeken op YT maar daar vind ik alleen maar testing video's met een CPU i7 8700k. Ik wil graag weten welke het meeste FPS behaald met de sofware die ik gebruik. :>
En wij mogen gaan raden wat voor software je gebruikt, op welke resolutie je speelt, hoeveel hz je monitor is?

Ik kan je al zeggen dat het nauwelijks uitmaakt of je nu een 8700k of een 8600k gebruikt: reviews: Intel Coffee Lake - Meer cores, hogere prestaties

Er wordt wel van je verwacht dat jezelf onderzoek doet.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

2070, 1080 stijgt in prijs en is in veel gevallen al minder. 1070Ti dus ook

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• timnob
En je wilt daarmee zeggen??

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:08
Doe zelf ook eens wat moeite:

Review 2070
reviews: Nvidia GeForce RTX 2070 - Turing op budget?

Daar blijkt uit dat een 2070 sneller is dan een 1070Ti en 1080.

i5 8600k
16gb ram

En wij mogen gaan raden wat voor software je gebruikt, op welke resolutie je speelt, hoeveel hz je monitor is?

Ik kan je al zeggen dat het nauwelijks uitmaakt of je nu een 8700k of een 8600k gebruikt: reviews: Intel Coffee Lake - Meer cores, hogere prestaties

Er wordt wel van je verwacht dat jezelf onderzoek doet.

• Huskes
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09-06 16:09
Ik zit in hetzelfde schuitje, enige keuze die er over is gebleven is de RTX 2070 en de GTX 1080ti.
De GTX 1080ti is sneller maar duurder, de RTX 2070 is weer sneller als een GTX 1080.

Op YouTube vind je veel benchmarks.

• timnob
Thanks white feather. Sorry dat ik de software, resolutie, Hz heb neergezet maar het ging mij meer voor welke GPU’s daarvan de beste is

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor Youtube video's (enige software die je noemt...) voldoet iedere willekeurige integrated VGA :o

Dit is een aankoopadviesvraag, die horen in de aankoopadviesfora, dus ik verplaats het - maar ik sluit het ook gelijk, want dit topic is zowel qua eigen inzet als informatie ver onder de maat.

Move VB-> CAA en slot erop.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True