Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[WhatsApp] Account overzetten op ander (nog) actief account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• skaljee
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-05 14:15
Ik heb 2 telefoons; 1 privé, 1 zakelijk en ga mijn zakelijke telefoon ook privé gebruiken.
Bij voorkeur zet ik mij WhatsApp historie van mijn privé telefoon over naar mijn zakelijke telefoon.

Mijn idee is om eerst het nog actieve WhatsApp-account op mijn zakelijke telefoon af te melden (verwijderen) en vervolgens mijn privé WhatsApp-account van telefoonnummer te wijzigen (naar het zakelijk nummer). Dan behoud ik mijn prive archief, maar onder het zakelijk nummer.

Ik kan hier niets over vinden. Weet iemand of dit mogelijk is?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@skaljee ik zie niet in waarom dit niet kan / zou werken.

• skaljee
Misschien omdat een net afgesloten/verwijderd WhatsApp account eerst nog bepaalde tijd niet beschikbaar is?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

gewoon wijzigen, na verwijderen kun je niet meer wijzigen volgens mij.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• skaljee
Thanks.
Op hoop van zegen...
Ik heb berichten van emotionele waarde op mijn privéaccount staan, zou het verdrietig vinden als ik die kwijt zou raken (backup in de cloud).
Mijn werkaccount maakt niet uit.

Denk dat ik mijn privé telefoon back-up inclusief WhatsApp, en dan alles installeer op mijn (nieuwe) zakelijke telefoon. Voordien natuurlijk mijn zakelijke WhatsApp account afgrenzen/verwijderen, en dan het nummer aanpassen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True