Beste leden,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn PC gaan gamen: denk daarbij zware games zoals GTA V, Call of Duty BO4, Battlefield 5, wellicht in de toekomst Red Dead Redemption 2 , maar ook wat minder zware games zoals league of legends en CS:GO. Belangrijk is dat ik deze niet in de laagste settings wil draaien en een goede FPS wil behalen.
Buiten gaming maak ik ook gebruik van het volledige Adobe pakket en wil ik foto en videobewerking op de PC doen.
En natuurlijk gewoon op de PC browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minimaal 1200 euro en maximaal 2000.
Het liefste iets van: 1600 a 1800 euro. (Deze prijs is zonder verzendkosten en/of randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell UltraSHarp u2515H Zilver, Zwart ( 25 inch, 2560x1440, 60 Hz)
Een oude Philips 231TE4LB monitor ( 23 inch, 1920x1080, 60 Hz) = Deze wil ik vervangen voor een Dell Ultrasharp U2518D( 25 inch, 2560x1440, 60 Hz) BELANGRIJK
Een oude 128 GB SSD om Windows 10 op te zetten.
USB toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht dat een Nvidia GTX1080 Ti een goede keus zou zijn met de release van de nieuwe RTX kaarten.
Ik dacht aan 16 GB ram geheugen.
Ik twijfel nog erg of ik mijn oude SSD wel moet gebruiken of dat ik een nieuwe moet kopen.
Ik weet niet zo goed welke processor nodig is.
HDD: Western Digital Blue 4TB: 100 Euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil voor de CPU uitsluitend een Intel processor. (Ik weet dat dit meer kost en ik wil geen discussie waarom AMD beter is.)
Ik wil voor de GPU uitsluitend een Nvidia kaart. (Ik weet dat dit meer kost en ik wil geen discussie waarom AMD beter is.)
Voor de overige componenten heb ik niet bepaald een merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag van mij groot zijn ik heb genoeg ruimte.
Het zou fijn zijn als de PC niet veel geluid maakt.
Energieverbruik maakt niet uit.
Het maakt mij niet erg uit hoe het van binnen en/of van buiten er uit ziet.
Ik hoef eigenlijk geen (LED) lichtjes op mijn PC (Hoewel ze wel in mijn huidige wenslijst zitten. Ze zijn soort van onvermijdelijk)
Ik hoef eigenlijk geen glazen wand paneel.
Bij de kast wil ik het liefst een grote zwarte kast en met goede luchtcirculatie.
Ga je overklokken?
In eerste instantie eigenlijk niet overklokken
Wellicht wel overklokken in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef zelf eigenlijk geen led lichtjes en/of een glazen wandpaneel, maar het maakt mij niet uit als dat er wel bij zit. Kan ik veel besparen als ik geen led lichtjes en/of een glazen wandpaneel neem? En wat zijn dan goede opties zonder led lichtjes en/of een glazen wandpaneel?
Ik heb zelf nog heel veel twijfels bij de videokaart. Is de huidige videokaart ( Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti ) prima en heeft het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Is de videokaart niet te overkill? Zijn er betere en/of goedkopere kaarten een GTX 1080 of een GTX 1070 (liever niet de nieuwe RTX kaarten).
Belangrijk is dat ik waarschijnlijk deze PC ga aansluiten op twee Dell 25 inch beeldschermen met 60 Hz en 2560x1440.
Dezelfde soort vragen voor de processor:
Is de processor niet te overkill? Sluit die goed aan op de andere componenten?
Ik wil dat de PC een goed aantal jaren op goed niveau meedraait.
Ik wil vooral weten dat het niet te overkill is en dat ik de juiste componenten heb die goed samen kunnen werken. Bijvoorbeeld niet dat mijn videokaart veel te krachtig is in vergelijking met de rest.
Belangrijk is dat ik wel Intel (CPU) en Nvidia (GPU) wil gebruiken en geen AMD en ik weet de verschillen en ik weet dat ik duurder uit zal zijn. Ik zou graag geen discussie willen waarom ik wel AMD moet nemen.
Belangrijk is nog dat ik een HDD gebruik die ik niet kon toevoegen in mijn wenslijst: Western Digital Blue 4TB: 100 Euro.
Alvast erg bedankt en hier onder mijn wenslijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn PC gaan gamen: denk daarbij zware games zoals GTA V, Call of Duty BO4, Battlefield 5, wellicht in de toekomst Red Dead Redemption 2 , maar ook wat minder zware games zoals league of legends en CS:GO. Belangrijk is dat ik deze niet in de laagste settings wil draaien en een goede FPS wil behalen.
Buiten gaming maak ik ook gebruik van het volledige Adobe pakket en wil ik foto en videobewerking op de PC doen.
En natuurlijk gewoon op de PC browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minimaal 1200 euro en maximaal 2000.
Het liefste iets van: 1600 a 1800 euro. (Deze prijs is zonder verzendkosten en/of randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell UltraSHarp u2515H Zilver, Zwart ( 25 inch, 2560x1440, 60 Hz)
Een oude Philips 231TE4LB monitor ( 23 inch, 1920x1080, 60 Hz) = Deze wil ik vervangen voor een Dell Ultrasharp U2518D( 25 inch, 2560x1440, 60 Hz) BELANGRIJK
Een oude 128 GB SSD om Windows 10 op te zetten.
USB toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht dat een Nvidia GTX1080 Ti een goede keus zou zijn met de release van de nieuwe RTX kaarten.
Ik dacht aan 16 GB ram geheugen.
Ik twijfel nog erg of ik mijn oude SSD wel moet gebruiken of dat ik een nieuwe moet kopen.
Ik weet niet zo goed welke processor nodig is.
HDD: Western Digital Blue 4TB: 100 Euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil voor de CPU uitsluitend een Intel processor. (Ik weet dat dit meer kost en ik wil geen discussie waarom AMD beter is.)
Ik wil voor de GPU uitsluitend een Nvidia kaart. (Ik weet dat dit meer kost en ik wil geen discussie waarom AMD beter is.)
Voor de overige componenten heb ik niet bepaald een merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag van mij groot zijn ik heb genoeg ruimte.
Het zou fijn zijn als de PC niet veel geluid maakt.
Energieverbruik maakt niet uit.
Het maakt mij niet erg uit hoe het van binnen en/of van buiten er uit ziet.
Ik hoef eigenlijk geen (LED) lichtjes op mijn PC (Hoewel ze wel in mijn huidige wenslijst zitten. Ze zijn soort van onvermijdelijk)
Ik hoef eigenlijk geen glazen wand paneel.
Bij de kast wil ik het liefst een grote zwarte kast en met goede luchtcirculatie.
Ga je overklokken?
In eerste instantie eigenlijk niet overklokken
Wellicht wel overklokken in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef zelf eigenlijk geen led lichtjes en/of een glazen wandpaneel, maar het maakt mij niet uit als dat er wel bij zit. Kan ik veel besparen als ik geen led lichtjes en/of een glazen wandpaneel neem? En wat zijn dan goede opties zonder led lichtjes en/of een glazen wandpaneel?
Ik heb zelf nog heel veel twijfels bij de videokaart. Is de huidige videokaart ( Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti ) prima en heeft het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Is de videokaart niet te overkill? Zijn er betere en/of goedkopere kaarten een GTX 1080 of een GTX 1070 (liever niet de nieuwe RTX kaarten).
Belangrijk is dat ik waarschijnlijk deze PC ga aansluiten op twee Dell 25 inch beeldschermen met 60 Hz en 2560x1440.
Dezelfde soort vragen voor de processor:
Is de processor niet te overkill? Sluit die goed aan op de andere componenten?
Ik wil dat de PC een goed aantal jaren op goed niveau meedraait.
Ik wil vooral weten dat het niet te overkill is en dat ik de juiste componenten heb die goed samen kunnen werken. Bijvoorbeeld niet dat mijn videokaart veel te krachtig is in vergelijking met de rest.
Belangrijk is dat ik wel Intel (CPU) en Nvidia (GPU) wil gebruiken en geen AMD en ik weet de verschillen en ik weet dat ik duurder uit zal zijn. Ik zou graag geen discussie willen waarom ik wel AMD moet nemen.
Belangrijk is nog dat ik een HDD gebruik die ik niet kon toevoegen in mijn wenslijst: Western Digital Blue 4TB: 100 Euro.
Alvast erg bedankt en hier onder mijn wenslijst.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 442,45 | € 442,45 |
1 | Gigabyte Z370 Aorus Ultra Gaming 2.0 (rev. 1.0) | € 156,- | € 156,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G | € 649,- | € 649,- |
1 | NZXT H700i Zwart | € 167,95 | € 167,95 |
1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 148,39 | € 148,39 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 107,- | € 107,- |
1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.760,79 |