Ik heb hier een Stuurtje (TM 360 Mondena). Kan ik die op een Playstation 2 aansluiten? Ik wil er morgen 1 gaan halen (met GT3
)
geen idee of dat gaat werken
gewoon is testen (laat de doos wel heel) en werkt het niet ruilen in de winkel dan
gewoon is testen (laat de doos wel heel) en werkt het niet ruilen in de winkel dan
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Hallo wat denk je ... dat Sony gek is ?!
D8 het niet, die gebruiken hun eigen aansluitingen zodat je verplicht bent om die van hun te kopen ..... jammer dan
[zeikmodus]Koop dan een beter PC (PS&PS2 zuigt)[/zeikmodus]
D8 het niet, die gebruiken hun eigen aansluitingen zodat je verplicht bent om die van hun te kopen ..... jammer dan
Ok.. Ik probeer het gewoon
En een betere PC kopen heeft niet zoveel zin. Vind het ook een beetje een zinloze opmerking.
FFS waarom maken ze dan een USB port en niet een eingen port.Op zaterdag 21 juli 2001 02:42 schreef Manic het volgende:
Hallo wat denk je ... dat Sony gek is ?!
FFS is niet op jouw bedoeld maar op sony dan
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Ff geprobeerd. Werkt niet
Jammer dan 
GT3 is wel geweldig trouwens
GT3 is wel geweldig trouwens
Hey die heb ik .... maar dan Guillemot (jah hetzelfde jah !)Op zaterdag 21 juli 2001 20:17 schreef BAALBERITH het volgende:
Thrustmaster FF Ferrari (USB) stuurtje werkt 100% zeker met GT3 op de PS/2.
Pagina: 1