Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Parkeerplek vinden in een groot dorp/kleine stad

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 10-03 13:09
Hallo allemaal,

Binnenkort heb ik een parkeerplek nodig in een groot dorp/kleine stad. Ik ben daar onbekend.
Hopelijk rijd ik zo naar die plek toe en zie ik een plekje. Maar soms heb je van die momenten dat bijna alles vol is. Of dat je maar 2 uur max mag parkeren etc..

Heeft google maps ook een optie dat ie je daar bij helpt?

Bedankt!

• PROnline
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Bij google heet dat streetview. En dan kijk je naar verkeersborden aan het begin van de straat/buurt waar je moet zijn.

En anders kijk je even op de site van de gemeente over parkeergelegenheid als je echt zo nerveus wordt van zo'n miniem dillema.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 08:58

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Ja, het heet Streetview. Dit is wel heel basic voor een topic. Je zal misschien moeten improviseren. Ik zie hier weinig basis voor een topic in.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True