Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google Home Hub review

Pagina: 1
Acties:

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:22

Ves

A gadget addicted Bounty

Topicstarter
reviews: Google Home Hub - Slimme speaker en fotolijst in één

@WoutF

De Hub werkt gewoon in het Nederlands. Heb dit gister nog met mijn moeder getest. In het begin herkende het Nederlands niet. Na het opnieuw toevoegen van moeders in het 'huis' (met de nieuwe app kan je hardware per huis indelen) en Voicematch opnieuw te activeren werkte het via de Hub.

Continued conversation is geen probleem dat alleen bij de Hub zit maar in Assistant in het algemeen. Maakt niet uit welke versie van Home je werkt te wisselvallig.

Nog een puntje, het is geen €140, je vergeet de belasting. Het zit ook rond de €160 euro afhankelijk in welke staat je het koopt.

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10-06 21:06

WoutF

Hoofdredacteur

Offline tot 28 juni

Thanks voor je feedback. Vreemd dat jij NL wel aan de praat kreeg. Was het puur de stem, of was alles in beeld ook vertaald? Continued conversation werkt al tijden zonder problemen op zowel mijn Home als Home mini, vziw is het helemaal nog niet beschikbaar op de displays, ook niet die van third party's. Zie ook: https://www.reddit.com/r/..._continued_conversations/

Wat betreft de prijs: in de VS kost de Home Hub 149 dollar. Sales tax verschilt per staat, maar 8% is een mooie gemiddelde, waarmee je uitkomt op 161 dollar. In euro's is dat 140 euro.

Offline tot 28 juni

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:22

Ves

A gadget addicted Bounty

Topicstarter
De antwoord terug was in het Nederlands. Tekst op het scherm is nog wel in het Engels.

Excuus over de valuta. Het ging idd om dollars. Zit nog met dollars in mijn hoofd na mijn trip.

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-06 17:02
De google home hub is bij de TI-shop te koop :
https://www.ti-84shop.nl/google-home-hub-chalk.html

spijtig dat de prijs nog wat tegenvalt 229 euro

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True