Ik heb net via FTP wat bestanden ge-upload maar heb enkele files per ongeluk in de verkeerde directory ge-upped.
Nou kon ik ze allemaal weer verwijderen op 1 bestand na, als ik die wil delete via Leech-FTP en ook via Telnet dan krijg ik de volgende melding:
Hoe kan dit nou, een file ge-upload, en 10 secs. later kan ik hem niet meer verwijderen.
Iemand een idee hoe ik dat ding wel weg krijg? Heb geen fysieke toegang tot die server...
Nou kon ik ze allemaal weer verwijderen op 1 bestand na, als ik die wil delete via Leech-FTP en ook via Telnet dan krijg ik de volgende melding:
Iemand een idee wat dit kan zijn? Het is onmogelijk dat iemand op internet die file open heeft staan ofzo, hij staat nl. onder (of boven, tis maar net hoe je het bekijkt) de wwwroot, niet toegankelijk vanaf internet dus.The process cannot access the file because it is being used by another process.
Hoe kan dit nou, een file ge-upload, en 10 secs. later kan ik hem niet meer verwijderen.
Iemand een idee hoe ik dat ding wel weg krijg? Heb geen fysieke toegang tot die server...