Beste allemaal, volledig nieuw hier en een leek wat betreft alles met een stekker, maar hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik ben freelancer en werk voor 2 verschillende opdrachtgevers tegelijk. Van beide opdrachtgevers heb ik een zakelijk mailaccount. Op mijn telefoon heb ik de outlook app en kan wisselen tussen de accounts, maar als ik dat op mijn laptop wil doen kan dat niet, moet ik in Office 365 eerst het ene account afmelden voor ik een ander account kan aanmelden. Is hier ook een truuk voor net zoals de app op mijn telefoon?
Anoniem: 262853
@Anoniem: 1135551 outlook desktop versie gebruiken en beide accounts toevoegen, net als op je telefoon.
(Of elk ander mail programma dat O365/Exchange ondersteund)
Accounts koppelen en/of doorsturen lijkt me niet gewenst en (kan) onoverzichtelijk worden.
(Of elk ander mail programma dat O365/Exchange ondersteund)
Accounts koppelen en/of doorsturen lijkt me niet gewenst en (kan) onoverzichtelijk worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 07-11-2018 16:01 ]
Eigenlijk heb je dus een probleem (of vraag) met een mail applicatie, en niet over een OS. Ik verplaats je topic dan ook even naar het juiste subforum: Client Software AlgemeenAnoniem: 1135551 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:42:
Is hier ook een truuk voor net zoals de app op mijn telefoon?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Eh..maar dat moet toch gewoon werken in de Windows 10 Mail app? Ik heb tig accounts in de Mail app...en in Outlook op mijn mobiel. Wat gaat er precies verkeerd...? Of gebruik je soms geen Windows 10?Anoniem: 1135551 schreef op Wednesday 7 November 2018 @ 15:42:
Beste allemaal, volledig nieuw hier en een leek wat betreft alles met een stekker, maar hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik ben freelancer en werk voor 2 verschillende opdrachtgevers tegelijk. Van beide opdrachtgevers heb ik een zakelijk mailaccount. Op mijn telefoon heb ik de outlook app en kan wisselen tussen de accounts, maar als ik dat op mijn laptop wil doen kan dat niet, moet ik in Office 365 eerst het ene account afmelden voor ik een ander account kan aanmelden. Is hier ook een truuk voor net zoals de app op mijn telefoon?
Ohw,...ik heb ook je reactie even verplaatst naar een 'eigen topic', want anders wordt het wat verwarrend.
* Heb ook even een topic titel verzonnen. @Anoniem: 1135551 als jij denkt dat die titel de lading niet dekt, laat het even weten..dan pas ik hem voor je aan
[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2018 11:45 ]
In Outlook 2 exchange acounts toevoegen? Dat werkt hier prima.
Anoniem: 472287
In Outlook op "File" klikken (linksboven, of "Bestand" als je hem in 't NL hebt) en dan 2e knop is Add Account (Account toevoegen)
En daar je 2e emailadres toevoegen et voila
Ik ga er hier wel vanuit dat je outlook geinstalleerd hebt op de PC, niet webmail.
En daar je 2e emailadres toevoegen et voila
Ik ga er hier wel vanuit dat je outlook geinstalleerd hebt op de PC, niet webmail.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 08-11-2018 12:16 ]
Pagina: 1