Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijzigings historie

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:32
Goedemorgen,

Gisteren merkte ik opeens een knopje op: historie, die naast het wijzigen zat in reacties van mij.
Nu heb ik twee keer een post aangepast en zie ik die historie knop niet meer.

Was dat een feature die per ongeluk aanstond of heb ik dit zelf weer uitgezet op een bepaalde manier?
Ik heb een paar keer op deze termen rondgezocht maar niks gevonden.

Edit: even getest of het nog steeds uitstaat

[Voor 7% gewijzigd door Typhone op 08-11-2018 10:33]

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09:46

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:14

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Volgens mij hoorde dat niet aan te staan voor normale users:
Ik kan het aantal topic reports zien

Bij een multiple-topicstarter-topic kan dat wel.
Maar waarom zou je eigenlijk niet de historie van eigen berichten mogen bekijken, in het algemeen?
Klinkt nog best wel handig. Stel je voor dat je een topic start met een flinke mooie toffe startpost waarin veel werk zat, en je daar per ongeluk een foutje in plaatst. Dan kan je het eenvoudig terug zetten. :)

[Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 08-11-2018 10:40]

Waar ga je heen?

• Typhone
Als ik nu op wijzigen druk zie ik bovenin de 'forum-url' (geen idee hoe dat ding heet) ook staan dat ik in de wijzigingshistorie zit:
code:
1
    Forum >> Tweakers >> Feedback >> Stoute Bugs >> Wijzigings historie >> Wijzig reactie

[Voor 28% gewijzigd door Typhone op 08-11-2018 13:07]

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:27

crisp

Devver

Pixelated

Dat hoorde inderdaad niet aan te staan.
AW_Bos schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:37:
Volgens mij hoorde dat niet aan te staan voor normale users:
Ik kan het aantal topic reports zien

Bij een multiple-topicstarter-topic kan dat wel.
Maar waarom zou je eigenlijk niet de historie van eigen berichten mogen bekijken, in het algemeen?
Klinkt nog best wel handig. Stel je voor dat je een topic start met een flinke mooie toffe startpost waarin veel werk zat, en je daar per ongeluk een foutje in plaatst. Dan kan je het eenvoudig terug zetten. :)
Je kan het ook altijd aan een modje vragen ;) Het nut is voor users en gewone posts simpelweg (te) beperkt.
Typhone schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:06:
Als ik nu op wijzigen druk zie ik bovenin de 'forum-url' (geen idee hoe dat ding heet) ook staan dat ik in de wijzigingshistorie zit:
code:
1
    Forum >> Tweakers >> Feedback >> Stoute Bugs >> Wijzigings historie >> Wijzig reactie
Ja duh, zo heet dit topic ;)

[Voor 20% gewijzigd door crisp op 08-11-2018 13:12]

Intentionally left blank

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:14

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

crisp schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:11:
Dat hoorde inderdaad niet aan te staan.

[...]

Je kan het ook altijd aan een modje vragen ;) Het nut is voor users en gewone posts simpelweg (te) beperkt.
Hoezo beperkt? Gebruikers kunnen toch prima hun geschiedenis teruglezen? En volgens mij zelf ook de 'patches' uitvoeren om een bericht terug te reviseren? Als het op Wikipedia kan, waarom niet hier ;)?
Bij de multiple-topicstart-topics kan het ook. Dus waarom niet doortrekken?

Waar ga je heen?

• Typhone
@Crisp

Oh duh, die link had ik niet eens gelegd hahahaha. Die optie heette toevallig wijzigings historie dus ik had de link naar mijn titel even niet gelegd :). Forgive me.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:27

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:13:
[...]

Hoezo beperkt? Gebruikers kunnen toch prima hun geschiedenis teruglezen? En volgens mij zelf ook de 'patches' uitvoeren om een bericht terug te reviseren? Als het op Wikipedia kan, waarom niet hier ;)?
Bij de multiple-topicstart-topics kan het ook. Dus waarom niet doortrekken?
Niet alles wat kan moet je ook willen. De functionaliteit voor multi-user topicstarts is al enigszins gehacked, dus het zou moeite kosten om dat netjes voor alle berichten te implementeren en daar zorg te dragen voor het correct afschermen van bewuste edits (door mods ivm privacy of ongewenste content) en toegang in het algemeen (alleen je eigen berichten, mogelijk ook afhankelijk van of je ueberhaupt (nog) kan editten).

ergo: ja het kan, maar het kost tijd die we dan niet ergens anders aan kunnen besteden. En dan is dus de vraag of het wel nuttig genoeg is :P

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie opmerking crisp

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True