Toon posts:

Facebook zakelijk account alias

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om een zakelijk account te maken moest ik eerst een persoonlijk account aanmaken.
Ik ben schrijfster onder de naam Isa Bron. Dit is niet mijn echte naam. Ik heb destijds een persoonlijk en daarna zakelijk account gemaakt onder deze naam.

Facebook heeft deze verwijderd omdat het geen echte naam is.

Nu heb ik een persoonlijk account aangemaakt onder mijn echte naam en een zakelijk account onder mijn schrijvers naam.
Hoe kan ik voorkomen dat mensen achter mijn 'echte' naam komen?
En hoe kan ik mijn zakelijke account promoten zonder dat mensen mijn echte naam zien?

Alle tips zijn welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08
De beheerder van de pagina is standaard niet zichtbaar. Dus bezoekers van de pagina kunnen niet zien dat jij onder je echt naam deze pagina beheert.
Je kunt dit wel aanzetten (onder teamleden bij info) maar dat is niet verplicht.

Je kunt je pagina ook bekijken als bezoeker (op de 3 puntjes klikken en dan Weergeven als paginabezoeker). Je kunt dan precies zien wat een normale bezoeker ook zou zien.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie.
Meteen even de volgende 2 vragen als ik zo brutaal mag zijn.

allereerst: Ik wil een gebruikersnaam maken voor mijn pagina: auteurisabron. facebook geeft aan dat deze naam beschikbaar is, als ik daarna de gebruikersnaam wil bevestigen krijg ik een pop up: de gebruikersnaam is niet beschikbaar en kan niet worden gemaakt.

tweede: Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn zakelijke account meer in de picture komt bij andere facebook gebruikers, zonder dat ik mijn 'eigen' vrienden uitnodig. Ik wil namelijk voorkomen dat mijn vrienden/onbekenden enz erachter komen dat ik schrijf onder een andere naam.

Alvast bedankt voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:10:

tweede: Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn zakelijke account meer in de picture komt bij andere facebook gebruikers, zonder dat ik mijn 'eigen' vrienden uitnodig. Ik wil namelijk voorkomen dat mijn vrienden/onbekenden enz erachter komen dat ik schrijf onder een andere naam.

Alvast bedankt voor de reactie
Je pagina promoten.

https://www.facebook.com/business/help/209213872548401