Toon posts:

Elsa Gladiac 511 64 Mb TV-Out !?!?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal... ;)

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe videokaart te gaan kopen...

Ik heb nu een Diamond Viper 330 4mb dus die is wel aan vervanging toe hehe.. Nou wil ik een Elsa Gladiac 511 64 Mb TV-Out (retail) AGP 4x - GeForce2 MX-400 - SDRAM - TV-Out
Prijs Fl 365,-

Maar nou is mijn vraag. Wie heeft ervaring met deze kaart en kan mij vertellen of het ene goede is...(andere Elsa kaarten mag ook) Ik dacht dat het met de Prijs/Kwaliteit verhouding wel goed zat.

Ik hoop spoedig een antwoord te krijgen,

mvg Erik (8>

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
eeeh beter een GTS gladiac kopen bij gistron voor dezelde prijs...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

Als je de "gewone" gladiac koopt (alsin de Geforce2 GTS) pak dan eentje met tv-out standaard erbij, want die videomodule is gewoon nergens uit te halen .. ben nu al meer als een half jaar bezig. Sommige bedrijven zeggen dat ze ze wel kunnen leveren, maar ik zie niets deze kant op komen als ik het bestel :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
hehe, ik weet wel dat gistron die zooi op voorraad had...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

precies .. HAD ... maar zolang ik die kaart al heb probeer ik eraan te komen .. is echt irri :( :( :( :(

edit:
ik zie dat ze die dingen nog in de lijst hebben staan. Nog maar eens proberen te bestellen dan ...

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay