Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oude game computer; hulp gevraagd!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kalkah
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 07-11-2018
Goedenavond Tweakers!

Ik heb een oude game computer en wil deze nu upgraden om Fallout 76 om medium of high kwaliteit te kunnen spelen. Momenteel runt hij hem alleen op low settings. Op medium/high krijg ik veel problemen met rendering van gebouwen en dergelijke.

Ik heb een benchmark test gedaan. hieronder de resultaten+ het systeem dat ik momenteel heb.

UserBenchmarks: Game 39%, Desk 57%, Work 35%
CPU: Intel Core i5-3570K - 62.8%
GPU: AMD HD 7950 - 39%
SSD: Samsung 830 128GB - 58%
HDD: Seagate Barracuda 7200.14 1TB - 46.3%
USB: Seagate Expansion Desk 2TB - 15.1%
RAM: Corsair Vengeance LP DDR3 1600 C9 2x4GB - 52.2%
MBD: MSI Z77A-G43 (MS-7758)

Wat zouden jullie aanraden om Fallout 76 beter te kunnen draaien? Budget ~300 euro _/-\o_

Bedankt!

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 10:32
Is dat een benchmarktest vanuit de game of van een of andere vage nattevinger website?

Kijk met MSI Afterburner wat de belasting van de onderdelen is als je aan het gamen bent. Ik denk de videokaart maar om het zeker te weten zijn gegevens nodig.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

heb je al gekeken voor 2x8GB ?
zet je games op grotere SSD oa BX500 Crucial. alles goed stofvrij maken en nieuwe koelpasta. en je K overclokken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Evert134
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 16-06 20:58
@Uszka
https://www.userbenchmark.com/

opzich een redelijk populaire site maar meer een vergelijking tussen systemen dan echt een benchmark

is een GPU upgrade niet het meest zinvol? een 1060 6GB valt binnen zijn budget

Steam: Deathscythe

• rain2reign
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 28-05 15:47
Ik ook denk dat een GPU upgrade het meest zinvolle is.

• Kalkah
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 07-11-2018
Uszka schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:21:
Is dat een benchmarktest vanuit de game of van een of andere vage nattevinger website?

Kijk met MSI Afterburner wat de belasting van de onderdelen is als je aan het gamen bent. Ik denk de videokaart maar om het zeker te weten zijn gegevens nodig.
Ik ga dit even doen zodra de beta weer online is!

Bedankt iedereen voor de input dusver!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True