Toon posts:

240 hertz op welke kabel??

Pagina: 1
Acties:

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-01 11:26
Hallo iedereen,

Ik heb deze monitor gekocht:
pricewatch: Dell Alienware AW2518HF Zwart

Ik heb m gekocht voor csgo te spelen op 240 hertz. Nu heb ik even research gedaan en blijkt dat je voor 240 hertz op 1080p hdmi 2.0 of displayport 1.2 nodig hebt.

Er wordt inderdaad een hdmi kabel bijgeleverd, maar als ik vervolgens kijk naar de eigenschappen van de monitor dan blijkt dat deze maximaal hdmi 1.4 ondersteunt. Dan zal de kabel die is geleverd dus ook wel hdmi 1.4 zijn.

Ik vind het heel vreemd dat er een kabel wordt meegeleverd die geen 1080p 240 hertz ondersteunt terwijl dat juist de hele bedoeling is van het scherm. Ik zie dit ook nergens in de reviews als negatief punt terug.

Ik ben dus aan het twijfelen of ik iets over het hoofd zie of niet.. zou iemand met wat meer kennis van deze zaken mij kunnen helpen?

Zie ik iets over het hoofd en kan ik de meegeleverde kabel gebruiken of kom ik een displayport kabel te halen?

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Met vriendelijke groet,

Nigel Uckerman

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ports: 2x HDMI 2.0, 1x DisplayPort 1.2, 1x USB3.0 upstream, 4x USB 3.0 downstream with 1 power-charging, 1 x audio line-out jack, 1 x headphone-out jack

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 13:54

OmeJoyo

This is me

Monitor heeft volgens de specs een 2x een 2.0 aansluiting en op de website staat dat er
een 2.0 kabel bijzit. Heb je het überhaupt geprobeerd? Je hebt duidelijk iig. niet op de Dell website gekeken.

https://images-eu.ssl-ima.../images/I/B1C9713G6US.pdf

https://www.dell.com/en-u...itors-monitor-accessories

https://www.dell.com/nl-n...itoren-monitoraccessoires

Heeft je Graphics card wel HDMI 2.0?

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• N.Uckerman
Super bedankt dan weet ik genoeg! Ik heb inderdaad niet naar de dell website gekeken maar naar de specs bij tweakers. Deze blijken dus niet te kloppen.

Bedankt voor de hulp!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@N.Uckerman Alleen heeft je R290X geen HDMI 2.0, maar 1.4

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• N.Uckerman
Hackus schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:44:
@N.Uckerman Alleen heeft je R290X geen HDMI 2.0, maar 1.4
Bedankt voor de aanvulling, maar zoals te zien is bij mijn inventaris heb ik mn pc alweer een beetje geupgrade vorige week. Ik heb een gtx 1070 8gb nu.

Wel goed opgemerkt!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee