Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PS4 battlefield 5 tweakers splatoon

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views

• timetje100
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01:46
Hoi Allemaal,

Voor aankomende Battlefield 5 leek het mij wel leuk om gebruik te maken van tweakers om zo wat samen te kunnen spelen, mits mensen daar interesse in hebben.

Als degene die dat wel willen hun PSN hier droppen kan iedereen van tweakers ze toevoegen om met elkaar te spelen.

Mijn PSN: Roytim

Ik speel zelf vooral savonds en in het weekend.

Groeten,

Tim

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:07

Oxigeon

En zo is dat!

We hebben een ps4 BF5 topic. Beter kun je dit in dat topic bespreken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:28

exactor it

Moderator Spielerij
Wat @Oxigeon zegt (al kun je het beter bij een topic rapport houden). We hebben een XBOX/PS4 Battlefield V topic: [XBO/PS4] Battlefield V

Graag daar discussie over aanmaken groepen bespreken. Dan kunnen we info daar bij elkaar houden. Dat houdt het subforum shooters overzichtelijker. Veel schietplezier.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Huawei

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True