Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Netwerk Opslag AA

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Randomguy369
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-06 23:37
Hallo,

Ik ben in de markt voor een NAS, budget voor de NAS zelf is 325 maximum liefst wat minder als dat niet teveel prestatie kost.
Doel is een 2 Bay NAS in raid 1 voor backups en media en misschien later nog een paar streams. Ik kom uit op de pricewatch: Synology DiskStation DS218+ (of ds218 play) en de pricewatch: QNAP TS-251A-2G
Wat mij belangrijk is is gebruiksgemak (word ook gebruikt door mijn ouders), redelijk wat processorkracht zodat niet het hele systeem sloom wordt wanneer er meerdere taken worden uitgevoerd en levensduur (software ondersteuning oa).
Dus mijn vraag is, wat is momenteel de aanrader van GoT voor een 2Bay nas onder de 325 euro (zonder schijven)?

Mvg,

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True