Eerder vandaag plaatste ik een post waarin ik het verschil probeerde te tonen tussen Zurich (in Friesland, NL) en Zürich (CH), hieronder in zijn geheel gerepliceerd.
[BEGIN POST]
EDIT:
Google maps snapt zijn eigen links niet, tweede zou moeten verwijzen naar het plaatsje Zurich in Friesland aan de kop van de Afsluitdijk
[EINDE POST]
Als ik de complete link uit de post kopiëer, wordt bij Zurich inderdaad netjes Zurich in Friesland (NL) getoond. Als ik de link volg of de copy-link functie gebruik, wordt Zürich in Zwitserland getoond, niet het gewenste resultaat, zie ook de onderstaande reactie:
[BEGIN POST]
Was dat in Zürich of in Zurich-MVR- schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:47:
Gisteren kreeg ik een bericht van een Duitser, in het Duits voor een opdracht in Zurich.
Ik heb beleefd in het Nederlands gereageerd

EDIT:
Google maps snapt zijn eigen links niet, tweede zou moeten verwijzen naar het plaatsje Zurich in Friesland aan de kop van de Afsluitdijk

[EINDE POST]
Als ik de complete link uit de post kopiëer, wordt bij Zurich inderdaad netjes Zurich in Friesland (NL) getoond. Als ik de link volg of de copy-link functie gebruik, wordt Zürich in Zwitserland getoond, niet het gewenste resultaat, zie ook de onderstaande reactie:
Natuurlijk is dit niet echt van levensbelang, maar ik denk dat dit vaker voor zou kunnen komen met mogelijk vervelende gevolgen.H92! schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:56:
[...]
Ligt aan Tweakers zo te zien, in de quote zie je wel de goede URL ;-) (waar de longitude in staat)
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT