Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Negatieve feedback verwijderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 825 views

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-06 23:28
Ik heb op 11 okt een spel gekocht van tweaker Kloep. Meteen betaald via een ING-betaallink. Spel heb ik nooit ontvangen!
Uiteindelijk pas na 3 weken mijn geld terug gekregen (nadat ik een negatieve feedback plaatste, daarvoor reageerde hij niet tot nauwelijks).

Al bij al redelijk netjes opgelost (na wat aandringen). Probleem is alleen zijn negatieve feedback naar mij.

In zijn negatieve feedback naar mij geeft hij aan dat hij het betreffende spel naar mij heeft verstuurd, en deze terug heeft gekregen van de PostNL. Maar dit heeft hij nooit via DM laten weten, en ik heb ook geen track en trace ontvangen (waar ik wel expliciet om vroeg). En ook al heeft hij het spel daadwerkelijk verstuurd. Waarom moet ik daarvoor een negatieve beoordeling krijgen ?

Tot aan mijn negatieve feedback heb ik slechts 2 DMs van hem ontvangen. In zijn eerste DM stuurde hij me een ING betaalverzoek, en in zijn 2e DM (5 dagen na mijn betaling) gaf hij aan dat hij het spel was vergeten te versturen, en dat hij het de dag daarop zou doen en mij daarna de track en trace zou DMen (wat zoals ik al aangaf niet gebeurt is).

Normaal gesproken boeit een feedback mij niet zoveel. Maar in deze beoordeling staat zoveel onzin. Misschien kan een mod van tweaker hier even naar kan kijken ? Ik weet dat je het normaal gesproken samen dient op te lossen.

Maar ik heb totaal niet de behoefte om Kloep hierover te contacteren. En als tweaker de feedback niet wil verwijderen. Ook prima!

Kan eventueel screenshotjes van onze DM conversatie maken als dat nodig is.

P.S. Tweaker Kloep heeft 48 positieve feedbacks. Maar in de afgelopen 2 weken heb ik van 3 tweakers DMs ontvangen. Die lazen mijn negatieve feedback, en vonden het ook vreemd dat Kloep nog niets naar hun had verstuurd.

En ik zie net dat hij vandaag 2 negatieve feedback erbij heeft gekregen.
Wil hem niet als oplichter bestempelen. Maar ik vind het best vreemd dat ik blijkbaar niet de enige ben met wie hij problemen heeft. -O-

• ExquisiteSteez
Weer even gekeken net. En er zijn weer 2 negatieve feedbacks bij gekomen. 5 negatieve feedbacks in 10 dagen. Blijkbaar is hij dus wel mensen aan het oplichten. Heb ik nog geluk gehad dat ik mijn geld terug heb gekregen.

Hij heeft aan 2 mensen een Apple Keyboard verkocht. En aan 2 mensen RDR2 , maar niemand heeft nog wat ontvangen.

Daarnaast heb ik ook een DM ontvangen van tweakers Hegeman en Mldn. Die hebben een paar weken terug ook een spel bij hem gekocht. Maar vorige week (toen ik ze voor het laatst sprak) hadden ze ook nog niets ontvangen.

Deze marktplaats taferelen ben ik niet gewend hier op tweakers. Hopelijk krijgen de gedupeerden iig hun geld terug.

[Voor 76% gewijzigd door ExquisiteSteez op 08-11-2018 10:37]

Anoniem: 1031525

Tweaker Kloep weet ook niet helemaal hoe het werkt. "Jammer, omdat ik al verzendkosten heb betaald voor hem. Normaal is dat verzending voor risico koper is, niet verkoper."

Nee Kloep, normaal is het risico van verzending voor de verkoper, mits anders afgesproken.

• royalt123
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:37
Zou het kunnen dat zijn account gehackt is? Vind wel vreemd dat zeer goede score had tot laatste paar ineens niet meer.

En met je feedback begrijp ik je volledig.

[Voor 16% gewijzigd door royalt123 op 08-11-2018 18:33]

• ExquisiteSteez
2 beoordelingen zijn geüpdatet. Kloep heeft aan 2 mensen het geld terug gestort.
Dus ja, toch geen oplichter. Wel vaag dat hij RDR2 aan 3 dezelfde mensen verkoopt. En ook een Apple Keyboard aan 2 mensen. Wat daar de exacte reden van is zullen we nooit te weten komen.

Maar goed, als een mod nog even kan laten weten of mijn feedback verwijderd kan worden (of toch niet). Kan hier wat mij betreft een slotje op.

Anoniem: 1031525

Wellicht een bump waard?

• ExquisiteSteez
Denk dat de mods het te druk hebben. Of er niets tegen gaan doen. Maakt voor mij in principe niet zoveel uit. Vind het alleen grappig dat je blijkbaar iedereen zomaar een negatieve feedback kunt geven.

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@ExquisiteSteez Zijn feedback bij jou is verwijderd, wil je dat jouw feedback bij hem ook verwijderd wordt?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• ExquisiteSteez
FlipFluitketel schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:10:
@ExquisiteSteez Zijn feedback bij jou is verwijderd, wil je dat jouw feedback bij hem ook verwijderd wordt?
Die wil ik laten staan.

Hij heeft meerdere negatieve feedbacks die hetzelfde aangeven. Dus ik denk dat het toch vrij weinig uit maakt of mijn feedback er wel of niet staat.

Heb mijn feedback wel netjes aangepast, en aangegeven dat het bedrag na 18 dagen is teruggestort.

Hier mag wat mij betreft een slotje op! Dank! ;)

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Afgehandeld dan maar :)

[Voor 84% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-11-2018 08:01]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True