ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Win2000 Misschien?
Ik zou dan gewoon een crack downloaden ergens.
Of updaten naar een nieuwe versie.
tis trouwens van de gekke dat je moet gaan bewijzen dat je een legale versie heb
Ik zou dan gewoon een crack downloaden ergens.
Of updaten naar een nieuwe versie.
tis trouwens van de gekke dat je moet gaan bewijzen dat je een legale versie heb
Verwijderd
haha.. wou ik net zeggen...Op vrijdag 20 juli 2001 23:30 schreef SCaffa het volgende:
Misschien een patch proberen ofzo..
Wanneer heb je deze versie gekocht dan? Kan je'em misschien terug brengen ofzo...
kadotje geweest van iemand. is al paar maanden oud maar heb nu pas tijd om te gamen en heb het dus onder win2k geprobeerd en onder 98 ik zal is een update gaan scoren bij westwood
owja dr zit inverhouding ook bijna geen krassen op de cd-rom
owja dr zit inverhouding ook bijna geen krassen op de cd-rom
Verwijderd
Dat zegt genoeg... hij gaf'em kado omdat'ie kaduk was...Op vrijdag 20 juli 2001 23:36 schreef digifiel het volgende:
kadotje geweest van iemand. is al paar maanden oud maar heb nu pas tijd om te gamen en heb het dus onder win2k geprobeerd en onder 98 ik zal is een update gaan scoren bij westwood
hehe nee zat nog in t plestik :)]
Na ik probeer de update en anders toch maar een crack pfff t wordt steeds gekker een orginele versie moet je runnen met een crack omdat ie t anders niet doet Pfffff. hehe
Na ik probeer de update en anders toch maar een crack pfff t wordt steeds gekker een orginele versie moet je runnen met een crack omdat ie t anders niet doet Pfffff. hehe
Verwijderd
Whehe...Op vrijdag 20 juli 2001 23:41 schreef digifiel het volgende:
hehe nee zat nog in t plestik :)]
Tja... Kan gewoon toeval zijn dat jij een slechte versie heb hoor...
Ik heb dit even opgezocht (Heb niks beters tedoenWhen your CD Rom drive won't recognize your disc or you CD does not work there are several things you can try.
Some people have had problems since the 1.17 update with having their CD recognized. To fix this, try updating to version 2.02, which was released on February 29, 2000. You can use the autoupdate feature when you first insert the game CD, or you can download the patch directly from our website (http://www.westwood.com).
If that fails to work, try uninstalling and reinstalling the game. If needed, delete the entire Westwood directory from your C: drive after uninstalling. After reinstalling the game, use the autoupdate feature (or download directly from our website) to update the game to 2.02. Updating to 2.02 from the original install has been found to fix this problem. However, if this doesn't work... uninstall the game, then reinstall, and wait to upgrade after a new patch is released. This will ensure that your game will continue to work properly
Maar ik denk dat je cd eigenlijk gewoon brak is (zo beter?)
Verwijderd
Vuile... Daar gaat m'n theorie dat hij een brakke cd had...Op vrijdag 20 juli 2001 23:52 schreef SCaffa het volgende:
[..]
Ik heb dit even opgezocht (Heb niks beters tedoen) Ik hoop dat je er wat aan heb.
LoL was er ondertussen ook achter heb de update gehaald en gedraaid en kan zondermoeite gamen
Thanx voor de hulp enzow.
dacht ook zelf dat de Cd's gaar waren.
owja moderende modjes van mij mag deze nu wel dicht.
Thanx voor de hulp enzow.
dacht ook zelf dat de Cd's gaar waren.
owja moderende modjes van mij mag deze nu wel dicht.
Pagina: 1