Toon posts:

Gaming PC +- 600-700 euro. (Met ruimte voor uitbreiding.)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• xThystro
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag zo ongeveer 600-700 euro kosten, niet meer. Wel moet ik hierbij zeggen dat ik graag ruimte wil hebben voor uitbreiding indien ik meer geld heb om er eventueel nieuwe videokaart of meer ramgeheugen erbij te zetten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee. Enkel een beeldscherm haha.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een PC dat gemakkelijk Photoshop kan draaien. Daarnaast wil ik het gaan gebruiken voor games zoals Overwatch, Aankomende World of Warcraft Classic, Fortnite, CS GO dat soort stuff.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb werkelijk waar geen idee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt mij vrij weinig uit, ik heb een redelijk grote kamer waar het bakbeest kwijt kan. Het enige wat ik dus graag zou willen is een PC wat ik kan uitbreiden.

Ga je overklokken?
Ik weet niet hoe dit moet, zo guess not?

ps: Ik ben een complete noob met het bouwen van PC's, vandaar dat ik veel open laat voor invulling. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alle reacties

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:23
Eigen opzetje? is verplicht.

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen dus ook niet.

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:19
Welk scherm heb je ? Vooral de resolutie, het aantal hz en of er eventueel free of g-sync op zit.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@xThystro Je komt al snel op zoiets, of je haalt de videokaart weg en ruilt de 2600 om voor 2400G
(kast kan nog iets goedkoper, het is een voorbeeld build)

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 164,90€ 164,90
1MSI B450 Tomahawk€ 108,50€ 108,50
1MSI GeForce GTX 1060 6GT OC€ 249,85€ 249,85
1Fractal Design Meshify C - Dark TG€ 84,49€ 84,49
1G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB€ 129,49€ 129,49
1BitFenix Formula Gold 450W€ 63,-€ 63,-
1Samsung 860 EVO 500GB€ 80,28€ 80,28
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 880,51

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• herman1003
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-05 03:32
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 164,90€ 164,90
1ASRock B450M-HDV€ 66,55€ 66,55
1Asus ROG-STRIX-RX570-4G-GAMING€ 185,-€ 185,-
1Fractal Design Focus G Mini€ 44,99€ 44,99
1G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB€ 124,50€ 124,50
1be quiet! System Power 9 500W€ 48,45€ 48,45
1Crucial BX500 240GB€ 38,95€ 38,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 673,34

Binnen het budget past nog net de ryzen 2600. Ook al 16gb ram, dus als je wilt upgraden hoef je alleen de videokaart te vervangen.
Ik neem aan dat je op 1080p gaat gamen?
Welke games ga je spelen?

• xThystro
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
lamaa1 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:30:
Welk scherm heb je ? Vooral de resolutie, het aantal hz en of er eventueel free of g-sync op zit.
BenQ GL2580HM - Gaming monitor.
herman1003 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:29:

Binnen het budget past nog net de ryzen 2600. Ook al 16gb ram, dus als je wilt upgraden hoef je alleen de videokaart te vervangen.
Ik neem aan dat je op 1080p gaat gamen?
Welke games ga je spelen?
Thanks ik ga hier even goed naar kijken! Ja dat klopt. Qua games zal het voornamelijk: Overwatch, Fortnite, CoD, Sea of Thieves, Aankomende Classic WoW en that sort of stuff zijn.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee