Wat ga je met je laptop doen?
De reden van de aankoop is omdat mijn moeder last van artritis in haar handen begint te krijgen, hierbij is de volgende eis nodig van de laptop:
Dat het scherm los van het toetsenbord kan. (Zoals een Surface book 2)
Dit is met de reden omdat we dan een bluetooth toetsenbord of het toetsenbord van de laptop kunnen gebruiken om naar voren te kunnen halen om de klacht te verminderen.
Er wordt niet bijzondere dingen gedaan met de laptop naast bestanden beetje bewerken in word excel etc.
Eisen van specificaties:
OS Windows 10
Opslag: 512GB ( ssd)
15inch, Full HD.
6GB ram minimaal
Grafische kaart is niet enorm relevant zal waarschijnlijk altijd wel aanwezig zijn in een 2-in-1.
Wat is je budget?
We hebben nu als voorkeur de Surface Book 2 met als opslag 512GB vanwege de functies van het apparaat, deze is 2900euro maar zelf krijg ik echt jeukende handen als ik dit bedrag aan hoor.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet een specifiek merk als de kwaliteit maar gewaarborgd wordt.
Bedankt voor de hulp alvast.
De reden van de aankoop is omdat mijn moeder last van artritis in haar handen begint te krijgen, hierbij is de volgende eis nodig van de laptop:
Dat het scherm los van het toetsenbord kan. (Zoals een Surface book 2)
Dit is met de reden omdat we dan een bluetooth toetsenbord of het toetsenbord van de laptop kunnen gebruiken om naar voren te kunnen halen om de klacht te verminderen.
Er wordt niet bijzondere dingen gedaan met de laptop naast bestanden beetje bewerken in word excel etc.
Eisen van specificaties:
OS Windows 10
Opslag: 512GB ( ssd)
15inch, Full HD.
6GB ram minimaal
Grafische kaart is niet enorm relevant zal waarschijnlijk altijd wel aanwezig zijn in een 2-in-1.
Wat is je budget?
We hebben nu als voorkeur de Surface Book 2 met als opslag 512GB vanwege de functies van het apparaat, deze is 2900euro maar zelf krijg ik echt jeukende handen als ik dit bedrag aan hoor.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet een specifiek merk als de kwaliteit maar gewaarborgd wordt.
Bedankt voor de hulp alvast.