Wij hebben een bepaalde applicatie die op een Terminal Server draait. De applicatie / Remote desktop is te bereiken vanuit 1 inlog. Nu willen meerdere personen graag tegelijkertijd de applicatie die onder die gebruiker draait kunnen zien. Wanneer we gebruik maken van RDP kan maar 1 persoon tegelijkertijd gebruik maken van de applicatie.
Ik heb zelf de volgende applicaties al geprobeerd:
Teamviewer
Werkt prima, alleen voor elke gelijktijdige verbinding betaal je bij Teamviewer € 40,- per maand
Chrome Remote Desktop
Resoluties gaan door elkaar, geen optie
VNC
Streamt het scherm van de server ipv. de ingelogde gebruiker
AnyDesk
Werkt prima
Bij AnyDesk heb ik twijfels over de veiligheid van de tool. Ze hebben niet veel beschreven op hun pagina en het is vrij nieuw. Alle gebruikers zitten in 1 intern netwerk en zoek eigenlijk Control Tool die waarmee je niet publiekelijk kunt verbinden.
Wie heeft voor mij een tip?
Ik heb zelf de volgende applicaties al geprobeerd:
Teamviewer
Werkt prima, alleen voor elke gelijktijdige verbinding betaal je bij Teamviewer € 40,- per maand
Chrome Remote Desktop
Resoluties gaan door elkaar, geen optie
VNC
Streamt het scherm van de server ipv. de ingelogde gebruiker
AnyDesk
Werkt prima
Bij AnyDesk heb ik twijfels over de veiligheid van de tool. Ze hebben niet veel beschreven op hun pagina en het is vrij nieuw. Alle gebruikers zitten in 1 intern netwerk en zoek eigenlijk Control Tool die waarmee je niet publiekelijk kunt verbinden.
Wie heeft voor mij een tip?