Goedemiddag,
Graag zou ik mijn 'Game PC' voorleggen aan de professionals/geoefenden onder ons, met de vraag:
"Als mijn budget rond de 2000 euro ligt, is de volgende setup dan goed of zouden jullie aanpassingen maken?"
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Geen harde max, rond de 2000 euro. 200 erboven of onder vind ik niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
1080 en alles erboven.
Ga je overklokken?
Nee
https://tweakers.net/gallery/301832/wenslijst/
Ik heb moeite om dit soort dingen op een forum te vragen, omdat ik weet dat ik iemands tijd ermee verdoe.
Het zou lief zijn als jullie mij zouden willen helpen.
Gaarne jullie reactie.
Chris
Graag zou ik mijn 'Game PC' voorleggen aan de professionals/geoefenden onder ons, met de vraag:
"Als mijn budget rond de 2000 euro ligt, is de volgende setup dan goed of zouden jullie aanpassingen maken?"
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Geen harde max, rond de 2000 euro. 200 erboven of onder vind ik niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
1080 en alles erboven.
Ga je overklokken?
Nee
https://tweakers.net/gallery/301832/wenslijst/
Ik heb moeite om dit soort dingen op een forum te vragen, omdat ik weet dat ik iemands tijd ermee verdoe.
Het zou lief zijn als jullie mij zouden willen helpen.
Gaarne jullie reactie.
Chris
[ Voor 36% gewijzigd door Chrsje op 07-11-2018 12:41 ]