Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MMTC Benelux WT 1122

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• simoon
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-04-2019
Beste medetweaker,

Ik heb een laptop/tablet in handen gekregen om inorde te brengen.
Na een verse W10 geïnstalleerd te hebben kom ik erachter dat de touchscreen, geluid en batterij-indicator het niet doen. Blijkbaar herkent W10 deze niet zodat ze niet automatisch geïnstalleerd worden.
Op internet zijn ze nergens te vinden onder WT 1122 (model tablet/pc). Heb via HWiNfo (applicatie) gekeken welke hardware het was om zo rechtstreeks bij de fabrikant deze te downloaden maar de app geeft niet weer welke hw dit precies is.
Heb gemaild naar de mensen van MMTC maar geen antwoord. Via skype kreeg ik even iemand aan de lijn die zei dat ik naar hun 'support' moest mailen maar ook daar geen antwoord.

Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?
Ondertussen heb ik gezien dat sinds vandaag de site van MMTC plat ligt.

• Nuccie
  • Registratie: augustus 2015
  • Niet online
De website is wel in de lucht maar ik zie geen support pagina met drivers. Als je op WT-1122 zoekt komt vaak de naam Axxo voor (oa. Bol.com), maar ik kan geen website vinden van Axxo.
Ik kwam wel een bericht tegen van iemand die ook problemen met een WT-1122 had maar die kreeg wel een download link van MMTC Benelux, probeer het nog eens zou ik zeggen.

Misschien dat het op een andere manier ook kan: staat er toevallig een recovery partitie op? Dan kun je terug naar de fabrieksinstellingen?
Welke Windows versie stond er origineel op? Misschien Windows 8.1 installeren en wanneer dan alles goed werkt van alle drivers een back-up maken, dan Windows 10 installeren en de drivers die niet werken uit je back-up halen?

• simoon
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-04-2019
er staat geen recovery partitie op. De originele windows versie is 10. Staat ook zo op de doos.
Inderdaad, die heb ik ook gezien. Ene Arnold die respons kreeg. Ik heb hen reeds enkele mails gestuurd maar ik krijg geen antwoord.
Ga morgen nog eens proberen bellen.
Ik denk dat axxo enkel hun logo op deze toestellen heeft geplakt maar van mmtc komen hoewel ik dit niet onderliggend kan funderen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True