Sinds deze week heb ik een iPhone XR. Ik gebruik My Data Manager voor inzicht in m'n dataverbruik voor zowel Wifi als 4G. Sinds ik de telefoon heb valt het me op dat er twee ochtenden achter elkaar zo'n 5-6GB wifi verbruik is op ongeveer hetzelfde moment. Ik sync verder niet iets structureels en er was nog niet eens een reservekopie voor m'n iCloud gemaakt.
Gisteravond zijn al m'n Spotify nummers gedownload en dat zag ik niet eens in My Data Manager voorbij komen maar toch blijft het me frustreren dat ik niet weet waar al dat dataverbruik vandaan komt al het vandaan komt.
Aan de andere kant zou je denken dat 6GB wegstoken in korte tijd wel wat impact zou hebben op je batterij, maar omdat ik dat vanwege de nieuwe telefoon scherp in de gaten hou is het me bijgebleven dat de batterij lang op 100% bleef staan na de eerste keer opladen.
Volgens de historie van de app heb ik nu al meer wifi gebruikt dan normaal in de afgelopen maanden, dat vind ik erg vreemd.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn of is dit wel meer opgevallen?
Gisteravond zijn al m'n Spotify nummers gedownload en dat zag ik niet eens in My Data Manager voorbij komen maar toch blijft het me frustreren dat ik niet weet waar al dat dataverbruik vandaan komt al het vandaan komt.
Aan de andere kant zou je denken dat 6GB wegstoken in korte tijd wel wat impact zou hebben op je batterij, maar omdat ik dat vanwege de nieuwe telefoon scherp in de gaten hou is het me bijgebleven dat de batterij lang op 100% bleef staan na de eerste keer opladen.
Volgens de historie van de app heb ik nu al meer wifi gebruikt dan normaal in de afgelopen maanden, dat vind ik erg vreemd.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn of is dit wel meer opgevallen?
[Voor 6% gewijzigd door Gunner op 07-11-2018 11:26]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC