Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingGraph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2023
Ik zoek een?
Android smartphone.
Momenteel heb ik een iphone 7plus, maar via het werk kan ik een andere gsm aankopen (wel uit beperkte lijst)

Wat is je budget?

Ik kan enkel een van deze lijst kiezen (smartphone via het werk)

Samsung Galaxy S9 PLUS
Huawei Mate 20
Huawei P20 Pro
Samsung Galaxy S9
Sony Xperia XZ2
Sony Xperia XZ Premium
Huawei P20
Samsung Galaxy S8 EU

Welke vragen heb je hier nog over?

De gsm zou 3 jaar moeten mee gaan en ik heb een hekel aan outdated OS en traagheid, dus ik zou 3 jaar lang updates willen krijgen en kwa snelheid dus 3 jaar mee moeten draaien

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-06 12:34
Als ik het goed begrijp hoef je de telefoon dus niet zelf te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingGraph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2023
idd ik krijg een budget en de gsm dat meer kost betaal ik het verschil.

Dus bovenstaandelijst is een lijst die ik zo kan nemen of waar ik een deel voor moet bijbetalen binnen mijn zelf opgelegde limiet.

Vindhet wel spijtig dat ik uit een lijst moet kiezen, want ik had graag de oneplus 6t willen pakken die een 40 euro buiten het budget viel. Maar staat dus niet in de lijst.

Daarna wou ik een nokia 8 sicorro pakken, maar ook deze staat niet in de lijst.... de nokia 7 plus stat wel in de lijst, maar is toch al wat ouder

Dus ik ben redelijk beperkt in mijn keuze

[ Voor 47% gewijzigd door WingGraph op 07-11-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Moet je een nieuwe telefoon kiezen, of bevalt de huidige niet meer en wil je wel een nieuwe? Want op zich is een iPhone vaak lang genoeg houdbaar dat het geen schande is deze te houden.

Als je een nieuwe wilt, zou ik een van de Samsung S9 varianten kiezen. De S8 is al een ouder model dus daar zal je kortere ondersteuning op krijgen. Dat is een degelijk merk wat niet voor niets de Android-markt domineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-07 10:38
Over het algemeen: Hoe nieuwer de telefoon, hoe hoger de kans dat je nog updates krijgt.

Je hebt nu zelf een iPhone 7 Plus, ben je qua formaat tevreden over deze telefoon?
De Samsung S9 Plus is namelijk wel iets groter dan bijv. de S8 of S9.

Wat voor werk doe je? Heb je bijvoorbeeld nog bepaalde eisen aan de camera, beeldscherm o.i.d.
Daarnaast hebben de Samsungs de mogelijkheid voor dual-sim, ik weet niet of Huawei dit ook biedt.

[ Voor 12% gewijzigd door CappieL op 07-11-2018 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
WingGraph schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:16:
idd ik krijg een budget en de gsm dat meer kost betaal ik het verschil.

Dus bovenstaandelijst is een lijst die ik zo kan nemen of waar ik een deel voor moet bijbetalen binnen mijn zelf opgelegde limiet.

Vindhet wel spijtig dat ik uit een lijst moet kiezen, want ik had graag de oneplus 6t willen pakken die een 40 euro buiten het budget viel. Maar staat dus niet in de lijst.

Daarna wou ik een nokia 8 sicorro pakken, maar ook deze staat niet in de lijst.... de nokia 7 plus stat wel in de lijst, maar is toch al wat ouder

Dus ik ben redelijk beperkt in mijn keuze
Wat is je gebruik? wat vind je belangrijk?

Snelheid, check. Maar dat zit tegenwoordig wel goed met alle high-end smartphones.
Updates? tja dan is iPhone toch wel king....

Verder:
Camera? belangrijk? Zoom? belangrijk? video?
Audio? Koptelefoon? 3.5mm? Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07 19:49
dus ik zou 3 jaar lang updates willen krijgen en kwa snelheid dus 3 jaar mee moeten draaien
De Samsung Galaxy S9 krijgt iig tot maart 2020 updates, de S8 tot april 2019. Die vallen dus (eigenlijk) al af.
Sony en Huawei hebben (correct me if I'm wrong) voor zover ik weet niet echt een duidelijk updatebeleid.

De iPhone die je nu hebt zal waarschijnlijk nog 3 jaar updates krijgen, maar ik begrijp dat je intussen gewoonweg wat nieuws wilt. Mijn keuze zou tussen de S9+ en P20 Pro liggen in ieder geval, wellicht een idee om ze gewoon even te gaan bekijken in een winkel om te zien welke jouw het beste bevalt? Zijn allebei goede toestellen met hun eigen plus en minpunten.
Pagina: 1