Vraag

• SparC-EHV
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:14
Beste tweakers. Afgelopen week heb ik mijn Coolermaster c700m binnen gekregen. Nu valt me alleen 1 ding op; ik mis de powerswitch kabel voor de aansluiting op het moederbord vanaf het top I/O. De handleiding laat de connector (natuurlijk) wel in het diagram zit. Wel heb ik reset, power-led en hdd led, maar dus niet de PWS aansluiting. Ik heb op internet zitten rond surfen maar zie bij diverse reviews dus ook niet die aansluiting tussen de "flatkabel" zeg maar, ook alleen maar reset, power-led en hdd-led. Zie bijgevoegde foto tussen HD Audio en USB kabel in.

kortom, is er iemand (al) in het bezit van een Coolermaster C700m, en zo ja, kan die eens een foto plaatsen van de aansluiting of missen zij ook de aansluiting.

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Alle reacties

• SparC-EHV
Opgelost. Beetje scheel geweest power led is power switch. Duhhh

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Anoniem: 115573

Ik heb momenteel ook de C700M op het oog en vroeg me af of je misschien wat foto's kunt plaatsen van jouw kast.
Jammer trouwens dat de HD Audio kabel geen sleeve heeft. Toch een minpuntje bij de afwerking van deze peperdure kast.

• SparC-EHV
Hoi Merciful, ik zal vanavond eens even kijken. Wilde "Titan" zo-ie-zo even in het album zetten.
Ik vond het vreemd dat de kabels van het IO paneel voor gewoon loshingen. Die hadden mijn inziens best al netjes in het systeem geschoven kunnen worden en netjes op het RGB paneel aan de achterkant gemaakt kunnen worden ipv dat je het open doet en vervolgens al een kabelbrij ziet hangen en zelf aan de slag moet. Heb nog wel een paar kleine puntjes, moet nog een keer een review schrijven.

• SparC-EHV

Anoniem: 115573

Mooi systeem en die led's even een bak licht zeg!
Hoe groot is dat moederbord? Het ziet er erg eenzaam uit in de zee van ruimte in de kast.

• SparC-EHV
Klopt, er komt inderdaad een bak licht vanaf! En alle kleurtjes van de regenboog als je dat wilt ;-)
De asus Zenith extreme is een E-ATX moederbord (extended ATX dus), zowat de grootste borden die je kunt krijgen en zoals je ziet dus inderdaad nog ruimte genoeg. Er is een nadeeltje van de kast en dat is voor een disc-unit. Die kan alleen helemaal bovenin en schuif je in een bracket. Een grote rad past daardoor niet bovenin en moet dan dus voorin. De ventilatoren die voor zitten zijn daardoor naar boven gegaan, maar ja, dus 1 ventilator zit dus eigenlijk redelijk krap tegen de unit aan.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee