Hi, ik heb net een Miro DC10+ Video editing kaart gekocht, en hij weigert te capturen. Iedere poging resulteert in een keiharde reset, en beeld heb ik nog niet eens gezien.
Een bekend probleem is het feit dat een normale videokaart meer geheugen zou benaderen dan ingesteld, waardoor de beide kaarten in elkaars geheugen komen te zitten. Hiervoor zou je het geheugengebied anders moeten instellen. Dit heb ik geprobeerd (bij de DC10+, bij m'n normale kaart kan ik niets intstellen) maar er is hierdoor nog niets veranderd.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem of die weten hoe ik dit moet oplossen?
Mijn systeem:
PII 350
Abit BH6 mb
64MB SDRAM PC-100
Diamond Viper V770 TNT2
DC10+ (duh...)
Creative AWE64 ISA (soundkaart schijnt soms ook conflicten te geven met DC10+ volgens de pinnacle-site, heb echter niets gemerkt)
IBM DDTA371010 HD (7200 RPM 10.1 GB)
p.s. ik heb de nieuwste drivers van de DC10+ al gedownload en geïnstalleerd, geen effect. DX is geïnstalleerd, evenals de nieuwste Detonator drivers van Nvidia.
Bij het testprogramma van de DC10+ wordt aangegeven dat alles in orde is.
Kan iemand mij helpen?
Een bekend probleem is het feit dat een normale videokaart meer geheugen zou benaderen dan ingesteld, waardoor de beide kaarten in elkaars geheugen komen te zitten. Hiervoor zou je het geheugengebied anders moeten instellen. Dit heb ik geprobeerd (bij de DC10+, bij m'n normale kaart kan ik niets intstellen) maar er is hierdoor nog niets veranderd.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem of die weten hoe ik dit moet oplossen?
Mijn systeem:
PII 350
Abit BH6 mb
64MB SDRAM PC-100
Diamond Viper V770 TNT2
DC10+ (duh...)
Creative AWE64 ISA (soundkaart schijnt soms ook conflicten te geven met DC10+ volgens de pinnacle-site, heb echter niets gemerkt)
IBM DDTA371010 HD (7200 RPM 10.1 GB)
p.s. ik heb de nieuwste drivers van de DC10+ al gedownload en geïnstalleerd, geen effect. DX is geïnstalleerd, evenals de nieuwste Detonator drivers van Nvidia.
Bij het testprogramma van de DC10+ wordt aangegeven dat alles in orde is.
Kan iemand mij helpen?